کد مطلب: ۸۹۴۷۴۰

آیین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی شد

آیین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی شد

سخنگوی دولت گفت: آیین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۹ دی) در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قیام خونین ۱۹ دی ۱۳۵۶ مردم قم گفت: پیرو دستور رئیس جمهور و پیگیری ها و جلسات معاون اول، تفاهم میان دولت و نظام بانکی حاصل شد و با تایید و ابلاغ شورای پول و اعتبار اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن به حدود ۵ میلیون تومان در دوسال ابتدایی بازپرداخت این وام کاهش می یابد.

وی افزود: مطابق مصوبه جدید، ۱۶ساله‌ها هم گواهینامه موتور سیکلت‌های مندرج در جدول زیر را دریافت می‌کنند. در راستای تحقق دولت الکترونیک، تمام مراحل ثبت‌نام متقاضی به‌صورت برخط انجام می‌شود. به‌منظور فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم، این ابلاغیه از یک سال دیگر اجرایی خواهد شد.

سخنگوی دولت با اشاره به آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تاکید کرد:‌ با توافقات خوبی که در دولت و مجموعه های دولتی صورت گرفت آیین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی شد و به زودی ابلاغ خواهد شد. آیین نامه خودرو های جدید نیز اصلاح شده و در خصوص خودروهای نو تسهیلاتی صورت گرفت و عموماً به سمت خودروهای برقی عمومی رفته‌ایم و تلاش شده کمک جدی به بازار خودرو باشد.

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.