کد مطلب: ۹۰۱۲۷۶

وزیر ورزش:

تکمیل پروژه ورزشگاه آزادی در انتظار تامین بودجه است

تکمیل پروژه ورزشگاه آزادی در انتظار تامین بودجه است

وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت اماکن ورزشی و پروژه‌های نیمه کاره گفت: برای تکمیل پروژه بهینه‌سازی ورزشگاه آزادی، منتظر تامین بودجه هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز،  کیومرث هاشمی پس از حضور در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جلسه پایان سال با مدیران استان‌ها، مدیران ستادی و معاونین را داشتیم و طی آن سیاست‌ها و برنامه‌های سال آینده، گفته شد. این جلسه نیاز بود چراکه سیاست‌ها را مدیران استانی باید در حوزه ورزش و جوانان پیاده کنند.

وی گفت: زحمات اصلی روی دوش عزیزان است و در خصوص همه موارد صحبت کردیم. جمع واحدی هستیم که رسانه‌ها نیز باید به ما کمک کنند تا سیاست‌ها را پیش ببریم.

هاشمی توضیح داد: در بحث پروژه‌های نیمه تمام ورزشی که یکی از دغدغه‌های شخص رئیس جمهور است، بیش از ۳ هزار پروژه نیمه تمام از پیشرفت ۵ تا ۹۰ درصد داریم. آنها اولویت‌بندی شده‌اند و با اعتباراتی که تخصیص داشته می‌شود، پروژه‌ها به اتمام می‌رسند. البته در این بحث، قابلیت واگذاری به بخش خصوصی نیز وجود دارد که همه اینها پیش بینی شده است.

وزیر ورزش و جوانان در مورد شرایط ورزشگاه آزادی نیز، عنوان کرد: برای تکمیل پروژه ورزشگاه آزادی نیز، منتظر تامین بودجه هستیم.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.