کد مطلب: ۹۰۲۳۹۶

وزارت ورزش: واگذاری سرخابی‌ها مربوط به سازمان خصوصی‌سازی است

وزارت ورزش: واگذاری سرخابی‌ها مربوط به سازمان خصوصی‌سازی است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوعات مربوط به واگذاری را بیشتر سازمان خصوصی‌سازی در جریان است؛ هاشمی هم تاکید داشته که وظیفه وزارت ورزش تیمداری نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیدمحمد شروین اسبقیان در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری پس از 33 ماه اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزار هستیم که امروز در ماه پر خیر و برکت رمضان، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری را برگزار کردیم. مجمع خوبی بود و همواره با تاکید وزیر محترم ورزش به نقطه نظرات مجمع احترام می‌گذاریم و این مجمع با انتخاب کاظمیان سرنوشت فدراسیون را برای چهار سال آتی مشخص کرد. امیدوارم ایشان بتواند برنامه‌هایی که ارائه داد را با نظارت وزارت ورزش دنبال و جایگاه این فدراسیون را ارتقاء بدهد.

وی در خصوص انتقادات اعضای مجمع در مورد نفرات معرفی شده برای اعضای هیئت رئیسه عنوان کرد: ثبت‌نام‌ها از دو سال قبل انجام شده بود و دوستان نظرشان این بود که یکسری افراد عوض شدند و پیشنهاد دادند مجدداً برای مجمع بعدی نفرات خود را معرفی و رای گیری شود. همان‌طور که گفتم به اعضای محترم مجمع احترام و این موضوع را به رای‌گیری گذاشتیم و اکثریت اعضا با این پیشنهاد موافقت کردند و انشالله در سال آینده در مجمع عمومی اعضای هیئت رئیسه را مشخص خواهیم کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص حواشی حمایت وزارت ورزش از کاندیداهای خاص گفت: هاشمی به عنوان وزیر دستور ویژه داد که وزارت در انتخابات ورود نمی‌کند و به مجمع احترام می‌گذارد. وزارت ورزش هیچ حمایتی در هیچ دوره از انتخابات و از هیچ کاندیدایی حمایتی نخواهد داشت. وظیفه ما نظارت بر عملکرد و مدیریت است تا مجمع سالمی برگزار شود. به صراحت نیز اعلام کردم که وزارت ورزش نظر خاصی در خصوص کاندیداهای محترم ندارد. در عین حال به همه کاندیداها که بچه‌های ورزش هستند، احترام خواهد گذاشت اما اینکه چه کسی انتخاب شود را مجمع مشخص خواهد کرد.

اسبقیان در خصوص فسادهایی که منجر به کشیدن کار این فدراسیون در گذشته به صحن علنی مجلس شد، گفت: مطمئن هستم هاشمی مدیر انقلابی و فسادستیز است. تیم مدیریتی ایشان نیز همین‌گونه هستند و اجازه نخواهیم داد خلاف مقررات و موازین شرع در فدراسیون‌های ورزشی اتفاق بیفتد. الحمدالله رؤسای فدراسیون‌ها نیز مدیر هستند، نظارت کافی دارند و وزارت ورزش نیز از وظیفه نظارت خود عبور نخواهد کرد و برنامه فدرسیون‌ها را رصد خواهد کرد.

وی در خصوص بحث واگذاری سرخابی‌ها به دو بانک خصوص و احتمال وقوع این اتفاق در مدت زمان کوتاه باقی مانده گفت: آن چیزی که جهرمی سخنگوی محترم دولت اعلام کرد، قطعاً همان است. موضوعات مربوط به واگذاری را بیشتر سازمان خصوصی‌سازی در جریان است اما هاشمی تاکید داشت که وظیفه وزارت ورزش تیمداری نیست و نظارت بر امور باشگاه‌ها است.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.