فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۹۰۵۴

دستیار زیدان در یک‌قدمی لیگ برتر فوتبال ایران

دستیار زیدان در یک‌قدمی لیگ برتر فوتبال ایران

یکی از رسانه‌های معتبر کشور اسپانیا از سرمربیگری، مربی پیشین رئال مادرید در تراکتور تبریز نوشت.

به گزارش تجارت‌نیوز،  سایت «رِلِوو» اسپانیا گزارش داد که داوید بتونی مربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید هدایت تیم تراکتور تبریز را بر عهده گرفته است و به‌زودی به ایران می‌آید.

این سایت نوشت: «داوید بتونی که بیشتر به‌عنوان دستیار زیدان در رئال مادرید شناخته می‌شود، پس از دوران حضورش در تیم سیون سوئیس همچنان در سمت سرمربیگری به فعالیت خود ادامه می‌دهد و سرمربی جدید تراکتور خواهد بود.

البته ماجراجویی جدید بتونی به این معنی نیست که او دیگر با زیدان همکاری نمی‌کند. وی با این حال آماده است هر زمانی که اسطوره رئال مادرید او را به‌عنوان عضوی از کادر فنی‌اش انتخاب کند، مجدداً به زیدان ملحق شود. بتونی پس از تجربه‌ای که در سوئیس به دست آورد، وارد لیگ برتر ایران می‌شود.

کسانی که این مربی را از نزدیک می‌شناسند، از وی به‌عنوان یک استراتژیست و فردی بسیار حرفه‌ای یاد می‌کنند و به استادی او در سطح فنی اشاره خواهند کرد. تیم جدید بتونی یعنی تراکتور، فصل گذشته لیگ ایران را در جایگاه چهارم به پایان رساند. این تیم پیش‌تر پاکو خمس را روی نیمکت خود می‌دید. این مربی فرانسوی از زندگی خودش در مادرید برای مدتی در جستجوی چالش‌های جدید دور خواهد شد؛ کسی که همیشه منتظر زیدان است».

تنها دوره سرمربیگری بتونی به تیم سیون سوئیس مربوط می‌شود که این تیم در 10 مسابقه سوپرلیگ سوئیس متحمل شش شکست شد و دو بار طعم پیروزی را چشید. این مربی فرانسوی در هر دو دوره سرمربیگری زین‌الدین زیدان در رئال مادرید دستیار زیدان بود.

 

 

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.