فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۱۱۰

محمد رمضانوف کیست ؟ رقیب حسن یزدانی را بشناسید

محمد رمضانوف کیست ؟ رقیب حسن یزدانی را بشناسید

رمضانوف همچنین در مسابقات مختلف دیگر نیز مدال‌های طلا و نقره کسب کرده و یکی از کشتی‌گیران موفق در وزن‌های 79 کیلوگرم و 86 کیلوگرم به شمار می‌رود.

به گزارش تجارت نیوز،

ماگومد الداروویچ رمضانوف یک کشتی‌گیر آزاد روس‌تبار اهل بلغارستان است. او در 22 مه 1993 در داغستان روسیه به دنیا آمد و از سنین کودکی به کشتی روی آورد. رمضانوف در رقابت‌های بین‌المللی ابتدا نماینده روسیه بود و موفقیت‌های زیادی کسب کرد، از جمله کسب مدال طلا در جام جهانی 2019 در یاکوتسک و قهرمانی در مسابقات گرندپری ایوان یاریگین 2020.

او بعداً تصمیم گرفت تا برای بلغارستان در رقابت‌های بین‌المللی کشتی بگیرد و در این مسیر نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت. رمضانوف در مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس شرکت کرد و توانست سهمیه حضور در این المپیک را برای بلغارستان کسب کند.

رمضانوف همچنین در المپیک پاریس 2024 به مراحل نهایی رسید و به عنوان یکی از کشتی‌گیران برتر این رقابت‌ها شناخته شد. او در مسابقات المپیک با حریفان قدرتمندی همچون حسن یزدانی از ایران روبرو شد.

ماگومد الداروویچ رمضانوف در طول دوران حرفه‌ای خود به چندین قهرمانی مهم دست یافته است. برخی از افتخارات و قهرمانی‌های برجسته او عبارتند از:

قهرمانی جام جهانی کشتی 2019 در یاکوتسک، روسیه.

قهرمانی در گرندپری ایوان یاریگین 2020 در کراسنویارسک، روسیه.

قهرمانی در مسابقات بین‌المللی زیولکوفسکی 2018 در لهستان.

نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی اروپا 2020 در رم، ایتالیا.

رمضانوف همچنین در مسابقات مختلف دیگر نیز مدال‌های طلا و نقره کسب کرده و یکی از کشتی‌گیران موفق در وزن‌های 79 کیلوگرم و 86 کیلوگرم به شمار می‌رود

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.