فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۱۲۷

سردار فدوی:

دستورات رهبر انقلاب برای مجازات اسرائیل اجرا می شود

دستورات رهبر انقلاب برای مجازات اسرائیل اجرا می شود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اجرای دستورات مقام معظم رهبری برای مجازات رژیم صهیونیستی به بهترین وجه ممکن تاکید کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

سردار «علی فدوی» در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: دستورات رهبر معظم انقلاب در خصوص مجازات شدید اشغالگران و انتقام خون شهید هنیه صریح و روشن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: دستورات رهبر معظم انقلاب به بهترین وجه ممکن اجرا خواهد شد و این وظیفه کنونی ایران است.

سردار فدوی درباره انتخاب «یحیی السنوار» به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز اضافه کرد: انتخاب السنوار به این معنا است که خط مقاومتی که جنبش حماس آغاز کرده است تا پایان ادامه خواهد داشت.

حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشتر در پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تأکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

به گزارش ایرنا، اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور اخیر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیوی رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز یک روز قبل در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.