فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۲۶۷

آرمین سهرابیان بخاطر تتو شیطانی از استقلال اخراج شد

آرمین سهرابیان بخاطر تتو شیطانی از استقلال اخراج شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز با انتشار بیانیه‌ای، خروج قطعی نام مدافع استقلال از فهرست این تیم را تایید کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

رسانه‌های از اخراج «آرمین سهرابیان» مدافع تیم فوتبال استقلال از این تیم خبر داده‌اند.

جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در جریان دیدار تیم‌های «شمس‌آذر» قزوین و استقلال، آرمین سهرابیان لحظه‌ای شورت ورزشی‌ خود را در گرما بالا می‌دهد. تصویری از تتویی که روی ران پایش نقش بسته است، توسط برخی عکاسان رسانه‌های نزدیک به حکومت شکار می‌شود و با عناوینی چون «تتوی منشوری» روی وب‌سایت‌های خبری قرار می‌گیرد.

همان شب خبر احضار سهرابیان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در رسانه‌های رسمی کشور منتشر شد. پس از آن نیز مدیران باشگاه استقلال، تصمیم مدافع این تیم برای تتو کردن روی بدنش را سرزنش کردند.

پیش از این انتظار می‌رفت آرمین سهرابیان از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی مورد تنبیه‌هایی همچون محرومیت یا جزای نقدی قرار بگیرد. اما با توجه به قوانین کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر ممنوع نبودن تتو روی بدن بازیکنان، باشگاه استقلال تصمیم به خارج کردن نام این بازیکن از فهرست خود کرد.

«جواد نکونام» سرمربی استقلال تاکنون در مورد این تصمیم واکنشی نشان نداده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز با انتشار بیانیه‌ای، خروج قطعی نام مدافع استقلال از فهرست این تیم را تایید کرد و مدعی شد با خروج نام آرمین سهرابیان مشکلی برای حضور «گوستاوو بلانکو» مدافع آرژانتینی در ترکیب این تیم وجود ندارد.

منبع : ورزش3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.