فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۷۰۳

وزیر ورزش پزشکیان میخواهد برای ورزشگاه آزادی معجزه کند!

وزیر ورزش پزشکیان میخواهد برای ورزشگاه آزادی معجزه کند!

دنیا مالی وزیر ورزش گفته استادیوم آزادی از پایان پاییز در اختیار فوتبال ایران قرار خواهد گرفت.

به گزارش تجارت نیوز،

ورزشگاه آزادی تهران این روزها در دسترس سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی قرار ندارد و همین مسئله باعث شده تا تیم‌های مطرح فوتبال ایران خانه‌به‌دوش شوند. سرعت پیشرفت پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی در ماه‌های گذشته چشمگیر نبوده و همین مسئله باعث شده تا انتقادات به اوج خود برسد و روز گذشته، مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ادعای جنجالی را مطرح کرد و توضیح داد که از سال 1405، پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی به اتمام می‌رسد.

احمد دنیامالی، وزیر جدید ورزش‌وجوانان بعد از بازدیدی که از روند بازسازی ورزشگاه آزادی تهران داشت، صحبت‌های متفاوتی از اظهارات حسین طلا، مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی را انجام داده است؛ به‌طوری‌که طبق وعده دنیامالی، قرار است تا پیش از پایان فصل پاییز، ورزشگاه آزادی در دسترس سرخابی‌ها و تیم ملی قرار گیرد و این مسئله بدان معناست که احتمالاً از اواخر نیم‌فصل نخست، ورزشگاه آزادی می‌تواند میزبان مسابقات استقلال و پرسپولیس باشد.

استادیوم آزادی از پایان پاییز در اختیار فوتبال ایران قرار خواهد گرفت

دنیامالی با اشاره به فرآیند بازسازی ضلع غربی ورزشگاه آزادی تهران گفت: «با پایان بازسازی این بخش، استادیوم آزادی از پایان پاییز در اختیار فوتبال ایران قرار خواهد گرفت. اجرای این اقدامات که به منظور افزایش استقامت ورزشگاه انجام می‌شود، نباید باعث خللی در برگزاری بازی‌ها و مسابقات شود. مطمئنا با هنر مهندسان ایرانی، اجرای همزمان بازسازی با استفاده از ورزشگاه، آن هم به‌صورت ایمن و بدون نگرانی قابل انجام است. تمامی اظهارنظرها باید بر مبنای واقعیت‌های اجرایی و مهندسی باشد».

منبع : فوتبال360

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.