فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۷۶۴

ترفند بارسلونا برای بازگشت به بازار نقل و انتقالات

ترفند بارسلونا برای بازگشت به بازار نقل و انتقالات

زمانی بسیار بعید به نظر می‌رسید اما شاید به زودی دوباره شاهد رقابت بارسلونا بر سر خرید بهترین بازیکنان اروپا باشیم و این به لطف توافق جدید با نایکی است.

به گزارش تجارت نیوز،

پس از ماه‌ها مذاکره و فرازونشیب، بارسلونا سرانجام در آستانه امضای یک قرارداد جدید با اسپانسر اصلی پیراهن خود یعنی نایکی قرار دارد. به گزارش موندو دپورتیوو، طرفین به توافق شفاهی دست پیدا کرده‌اند و در انتظار انجام شدن تشریفات لازم برای امضای رسمی هستند. از قرار معلوم، کمی پس از اجلاس اعضای باشگاه بارسلونا و در 19 اکتبر (29 مهر) باید انتظار رسمی شدن این ادامه همکاری را داشته باشیم.

قرارداد فعلی بارسلونا با نایکی در سال 2028 به اتمام خواهد رسید و قرار است مدت زمان این قرارداد همراه با مفادِ آن دست‌خوش تغییر شوند. بارسا با وجود این قرارداد، قادر خواهد بود بیش از 100 میلیون یورو در سال درآمدزایی کند و این یعنی بازگشت به شرایط 1:1 در فیرپلی مالی لالیگا.

با افزایش درآمد، بارسلونا قادر خواهد بود تا از زمستان 2025، مانند یک باشگاه عادی و بدون استرس ثبت شدن قرارداد بازیکنان، در نقل و انتقالات فعالیت کند. هنوز مشخص نیست که آیا بارسلونا راضی شده BLM (لایسنس تجارت بارسلونا) را به نایکی بفروشد یا تصمیم دیگری گرفته است.

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.