فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۷۶۹

دوئل آرژانتین و برزیل برای کسب قهرمانی

دوئل آرژانتین و برزیل برای کسب قهرمانی

رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان امروز با برگزاری دیدار رده‌‍بندی بین فرانسه و اوکراین و دیدار فینال بین برزیل و آرژانتین به پایان خواهد رسید.

به گزارش تجارت نیوز،

رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان، امروز یکشنبه ۱۵ مهر با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به پایان خواهد رسید و سرنوشت این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد.

رده بندی

در دیدار رده بندی، تیم های ملی فوتسال فرانسه و اوکراین از ساعت ۱۶ رو در روی هم قرار خواهند گرفت. تیم ملی فوتسال فرانسه که نخستین حضورش در جام جهانی را تجربه می کند عملکردی خیره کننده از خود به نمایش گذاشت و توانست به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کند. این تیم در دیدار نیمه نهایی با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ و با گل دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی مغلوب آرژانتین شد و از راهیابی به دیدار نهایی باز ماند.

فرانسوی ها در مرحله گروهی، ونزوئلا و گواتمالا را شکست دادند و برابر ایران مغلوب شدند. این تیم در دیدار یک هشتم نهایی موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ تایلند را از پیش رو بردارد و در یک چهارم نهایی هم با نتیجه ۲ بر یپ پاراگوئه را مغلوب کرد.

اوکراین هم در مرحله گروهی توانسته بود افغانستان و آنگولا را شکست دهد و برابر آرژانتین شکست خورده بود. در یک هشتم نهایی هلند و در یک چهارم نهایی ونزوئلا را از پیش رو برداشت اما در نیمه نهایی مغلوب تیم مدعی و قدرتمند برزیل شد.

تیم های ملی فوتسال برزیل و آرژانتین هم از ساعت ۱۸:۳۰ برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات به مصاف هم می روند. هر دو تیم در این دوره از مسابقات عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.

برزیل در مرحله گروهی از سد تیم های تایلند، کرواسی و کوبا عبور کرد و در مجموع ۲۷ گل به ثمر رساند و تنها ۲ گل دریافت کرد. این تیم سپس در یک هشتم نهایی موفق شد کاستاریکا را شکست دهد. در یک چهارم نهایی از سد مراکش گذشت و در دیدار نیمه نهایی هم اوکراین را از پیش رو برداشت.

آرژانتین هم در مرحله گروهی تیم های اوکراین، افغانستان و آنگولا را شکست داد و با ۱۸ گل زده پس از برزیل و ایران، سومین تیم گلزن این مسابقات در دور گروهی بود. نایب قهرمان دوره قبل جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی کرواسی را شکست داد. در یک چهارم نهایی از سد تیم قدرتمند قزاقستان عبور کرد و در نیمه نهایی هم با برتری برابر فرانسه راهی فینال شد.

این دو تیم تاکنون ۵ بار در جام جهانی رو در روی هم قرار گرفته اند که ۴ برد برای برزیل و یک تساوی به ثبت رسیده است.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.