فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۷۵۷

ساعت و ترکیب بازی ایران قطر

ساعت و ترکیب بازی ایران قطر

ساعت و ترکیب بازی ایران قطر

به گزارش تجارت نیوز،

در چارچوب هفته چهارم انتخابی نهایی جام جهانی منطقه آسیا و از گروه A، تیم ملی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر دبی امارات میزبان تیم ملی قطر است.

این مسابقه که قرار بود به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود، باتوجه به نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه راشد شهر دبی برگزار خواهد شد تا شاگردان امیر قلعه نویی در کشوری ثالث از رقیب قطری پذیرایی کنند.

 تیم ملی در تاشکند به تساوی بدون گل برابر ازبکستان رسید و قطر در دوحه با نتیجه ۳ بر ۱ قرقیزستان را شکست داد.

تیم ملی ایران با ۷ امتیاز دوم است و قطر با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

شاگردان قلعه نویی در مرحله سوم این رقابت‌ها مقابل ۳ تیم؛ قرقیزستان، امارات و ازبکستان قرار گرفته که در این ۳ بازی ۲ برد اقتصادی مقابل قرقیزستان و امارات به دست آورده‌اند و هفته گذشته نیز برابر ازبکستان با تساوی بدون گل متوقف شد.

طبق آمار به نظر می‌رسد تنها حُسن تیم امیر قلعه‌نویی عدم دریافت گل در این مرحله باشد و باید دید این آمار را برابر تیم ملی قطر هم حفظ هم خواهد کرد یا خیر. با این وجود، ملی‌پوشان باتوجه به گل زده کمتر و با ۷ امتیاز پس از ازبکستان در رده دوم جدول گروه اول قرار گرفته‌اند.

بازی ایران – قطر سه شنبه ۲۴ مهر ماه ساعت ۱۹:۳۰ برگزار میشود

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل قطر :

علیرضا بیرانوند، آریا یوسفی، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، محمد کریمی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، محمد محبی و سردار آزمون.

ترکیب احتمالی تیم ملی قطر مقابل ایران :

مشعل برشام، جاسم جابر،  بوعلام خوخی، لوکاس مندز، عبدالکریم حسن، محمد وعد، ابراهیم الحسن، ادمیلسون جونیور، اسماعیل محمد، معز علی و اکرم عفیف.

منبع : شفقنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.