فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۱۳۳

کیلیان امباپه متهم به تجاوز جنسی شد

کیلیان امباپه متهم به تجاوز جنسی شد

یک زن سوئدی گفته که هفته ‌گذشته زمانی که کیلیان امباپه به همراه چند نفر از دوستانش در هتلی در پایتخت سوئد اقامت داشته‌اند به او ‌تعرض کرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

مطبوعات سوئدی می‌گویند کیلیان امباپه توسط پلیس این کشور هدف تحقیقات در خصوص ارتکاب تجاوز جنسی قرار گرفته است. اتهامی که خود وی آن را رد می‌کند.

روزنامه اکسپرسن چاپ سوئد ادعا کرده است کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، که هفته گذشته چندین روز را در استکهلم گذرانده بود هدف تحقیقات پلیس سوئد به دلیل «آزار و تجاوز جنسی» قرار گرفته است.

اطرافیان آقای امباپه این اتهام را «شایعه‌ای تهمت‌آمیز و نادرست» خوانده و خود او نیز از این گزارش با عنوان «خبر جعلی» یاد کرده است.

روزنامه آفتون‌بلادت سوئد از قول فرد شاکی، که یک زن جوان است، گفته که هفته ‌گذشته زمانی که کیلیان امباپه به همراه چند نفر از دوستانش در هتلی در پایتخت سوئد اقامت داشته‌اند به او ‌تعرض کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای پلیس سوئد در پی ثبت این شکایت روز دوشنبه وارد هتل محل اقامت امباپه در مرکز استکهلم شدند تا به بررسی و ‌جمع‌آوری شواهد بپردازند. ‌

اطلاعات زیادی درباره این زن قربانی منتشر نشده است، با این حال روزنامه‌نگاران سوئدی می‌گویند «۱۰۰ درصد» مطمئن هستند که نام کیلیان امباپه به عنوان متهم تجاوز در این پرونده درج شده است.

بر اساس گزارش روزنامه‌های سوئد، مهاجم فرانسوی در این تحقیقات «به طور منطقی مشکوک» در نظر گرفته شده است که پایین‌ترین سطح اتهام پیش‌بینی‌شده در قوانین سوئد است.

دادستان مسئول این پرونده بدون اشاره به جزئیات بیشتر به خبرگزاری فرانسه گفت: «تحقیق در مورد جرمی که در ۱۰ اکتبر در مرکز استکهلم گزارش شد، در جریان است.»

منبع : یورونیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.