تحلیل و پیش‌بینی بازارها؛ هفته نخست تیرماه 1403

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

تحلیل و پیش‌بینی بازارها؛ هفته نخست تیرماه ۱۴۰۳

پادکست صدای بازار شماره ۴۸

حجم فایل صوتی: ۳۹.۳۰M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۱۷:۰۲ دانلود فایل صوتی

سلام. به تازه‌ترین پادکست صدای بازار ویژه پیش بینی بازارها خوش آمدید. این یازدهمین پادکست سال ۱۴۰۳ است که می‌شنوید. وبسایت تجارت‌نیوز، هر روز بازارهای مالی کشور را بررسی و پایش و برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، فرصت‌های خوب بازار را معرفی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازارها چهارمین هفته خردادماه را در حالی به پایان بردند که سایه انتخابات ریاست جمهوری هنوز بر فضای سرمایه‌گذاری کشور سنگینی می‌کند و رکود کامل حکم‌فرماست.

بانک مرکزی کنترل خود بر بازار ارز را شدت بخشیده و تمامی نشست‌های معاملات مسکن تحت تاثیر انتخابات و فاز انتظاری معامله‌گران، بلاتکلیف مانده است.

بازار سهام نیز فعلا ناامید از نامزدهای ریاست جمهوری، در همان شرایط رکودی چندماه گذشته به سر می‌برد و تقاضا در بازار طلا و سکه نیز با رخوت روبروست.

با این حال اما طرفداران سرمایه‌گذاری در بازارها، امیدوارند با روشن شدن نتیجه انتخابات، شاهد تحرکات تازه‌ای باشند و چرخ اقتصاد کشور دوباره به چرخش درآید.

پیش‌بینی قیمت دلار

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در این بخش به سوالات شما درباره آینده قیمت دلار پاسخ می‌دهد.

پیش‌بینی بازار سکه و طلا

مجتبی دیبا، کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با سارا صفاری خبرنگار تجارت نیوز به بررسی تغییرات قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی پرداخته است.

پیش‌بینی بورس

آیا بورس بالاخره برمی‌خیزد ؟ روایت پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه را از تالار شیشه‌ای می‌شنوید.

پیش بینی بازار خودرو

مسیح فرزانه، کارشناس بازار خودرو وضعیت این بازار را تحلیل می‌کند.

پیش بینی بازار مسکن

منصور غیبی، کارشناس بازار مسکن در گفت‌وگو با مینا علیزاده، خبرنگار تجارت‌نیوز نگاهی دارد به بازار املاک و تحلیل رخدادهای بازار مسکن.

این چهل و هشتمین قسمت از پادکست صدای بازار و دهمین شماره آن در سال 1403 بود که شنیدید؛ برنامه‌ای صوتی از سری پادکست‌های رادیو تجارت‌نیوز که هر هفته به شما خواهد گفت کدام بازارها قابلیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند و سرمایه‌های خرد خود را به کدام بازارها هدایت کنیم. اگر مایل به همکاری با رادیو تجارت‌نیوز هستید می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کرده و پیام بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.