کد مطلب: ۳۶۱۰۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت‌های عجیب اسنپ و تپسی ؛ از تهران تا کرج ۱۰۰ هزار تومان!

قیمت‌های عجیب اسنپ و تپسی ؛ از تهران تا کرج 100 هزار تومان!

درحالی که روزهای پایانی سال 97 با ترافیک شب عید همراه است، اسنپ و تپسی قیمت‌های سرویس‌دهی خود را افزایش داده‌اند و در پی این اتفاق کاربران این اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، درحالی که روزهای پایانی سال 97 با ترافیک شب عید همراه است، اسنپ و تپسی قیمت‌های سرویس‌دهی خود را افزایش داده‌اند و در پی این اتفاق کاربران این اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند.

میلاد یکی از کاربران توییتر با منتشر کردن عکسی نوشت: «واقعا این عدد چه توجیهی داره؟ چند درصد افزایش آخه؟ این عدد تو روزای عادی حدود 40 تومن بوده»

Capture 1

اله هم در توییتی نوشت: «آقای اسنپ این چه بلاییه داری آخر سالی سر ملت در میاری؟!! از میدون توحید تا دریاچه چیتگر ۶۰ هزار تومن اخه؟!!! جنگه؟»

عسل نیز در توییتی نوشت: «امروز تعرفه‌ی اسنپ دوبرابر آژانس بود. دو مسیر رو آژانس سوار شدم با تعرفه‌ی دقیقن نصف اسنپ. ارزون‌بودن تعرفه‌های اسنپ هم برای جذب مشتری بود وگرنه امروز از چیذر تا سهروردی می‌برد ۳۵ تومن!»

کاربری در توییتر نوشت: «۵۲ تومن به خاطر چی اخه؟؟»

D13VbQ7W0AAvdZ2.jpg large

علی‌رضا نیز در توییتر نوشت: «اسنپ آخر سالی در مشتری‌مداری سنگ‌تمام گذاشته. از میدان هدایت تا سر دولت ۲۰۰۰۰ تومن قیمت میده. این مسیر پیاده حدودا بیست دقیقه طول می‌کشه و با ماشین هم میان‌برهایی داره که هفت هشت دقیقه‌ای در هر شرایطی میشه به مقصد رسید. یعنی چون بارون میاد باید مشتری هر‌ مبلغی رو‌ پرداخت کنه؟!»

D13BGhEWkAEEyez.jpg large

کاربری به نام احسان در توییتی نوشت: «مسیرم تا خونه که در اوج درخواست و زمانِ پیک و بارشِ سنگ می‌شد ۲۱ تومن بعد از بارونِ الکیِ امروز تهران قیمت اسنپ‌ ۳۵ تومن قیمت تپسی ۴۲ تومن»

کاربری در توییتر نوشت: «از نارمک به فرمانیه 42.500»

DDD

کابر دیگری در توییتر نوشت: «از پونک تا میدون ولیعصر رو اسنپ زده ۴۰ هزار تومن. جنگه مگه!؟»

حسام هم در توییتر نوشت: «کاش وقتی اسنپ قیمتاشو اینجوری میکنه اون کلمه به صرفه رو برداره»

D14VtWvWoAAl Uq.jpg large

کاربری دیگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام این عکس را منتشر کرد:

photo ۲۰۱۹ ۰۳ ۱۸ ۰۹ ۵۰ ۱۰

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.