کد مطلب: ۸۴۹۸۱۳

وزیر ارتباطات: پیگیر مطالبات بازنشستگان مخابرات هستیم

وزیر ارتباطات: پیگیر مطالبات بازنشستگان مخابرات هستیم

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق اعلام شرکت مخابرات، مطالبات بازنشستگان در حدود 16 استان پرداخت شده و سهامداران قول دادند که ظرف ماه‌های آینده مطالبات بازنشستگان مخابرات باقی استان‌ها را نیز پرداخت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عیسی زارع‌پور درخصوص احقاق حق و پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات اظهار کرد: اگرچه شرکت مخابرات خصوصی است و ما در امور داخلی این شرکت دخالتی نداریم، اما پیگیر مطالبات بازنشستگان مخابرات هستیم.

زارع‌پور تأکید کرد: دولت در شرکت مخابرات فقط 06/19 درصد سهام دارد و تصمیم گیرنده اصلی در این حوزه سهامداران عمده این شرکت هستند.

وی ادامه داد: سهامداران شرکت مخابرات قول دادند که در کوتاه‌ترین زمان مشکلات بازنشستگان را برطرف کنند.

وی بیان کرد: طبق اعلام شرکت مخابرات، مطالبات بازنشستگان در حدود 16 استان پرداخت شده و سهامداران قول دادند که ظرف ماه‌های آینده مطالبات بازنشستگان باقی استان‌ها را نیز پرداخت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که وزارت ارتباطات در این خصوص تا چه میزان به تعهدات خود عمل کرده است؟ گفت: با افزایش تعرفه‌ای که سال گذشته برای شرکت مخابرات اعمال کردیم به وعده و تعهد خود عمل کردیم.

وی ادامه داد: پس از اعمال حداقل کارکرد در قبض‌های مردم، از سهامداران شرکت مخابرات تعهد گرفتیم که یک‌سوم از درآمدی که حاصل شده را صرف امور بازنشستگان کنند.

زارع‌پور اضافه کرد: وزارت ارتباطات به تعهد خود در این زمینه عمل کرده و در حال حاضر شرکت مخابرات مبلغ تعیین شده را از مردم دریافت می‌کند، حال باید خودشان جوابگو باشند که با این مبالغ چه می‌کنند و چرا مطالبات برخی از بازنشستگان بر زمین مانده است.

منبع: شفقنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.