خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۷۶۰۳۸۷

خریداران کامیونت از بورس کالا چقدر سود کردند؟

خریداران کامیونت از بورس کالا چقدر سود کردند؟

امروز بورس کالا میزبان عرضه کامیون و کامیونت‌های مختلف بود؛ متقاضیان خرید کامیون از بورس کالا چقدر سود کردند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس کالا امروز میزبان عرضه کامیون بود و بر همین اساس ۱۰۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور و ۴۵۰ دستگاه کامیونت فورس روی تابلوی معاملات رفت.

بهمن دیزل کامیون کشنده امپاور را با قیمت 3 میلیارد و 130 میلیون تومان عرضه کرد؛ گفتنی است این کامیون تا کنون در بازار آزاد عرضه نشده است.

این کامیون امروز در تابلوی معاملات بورس کالا با لحاظ رقابت 35.82 درصدی با قیمت 4 میلیارد و 251 میلیون و 60 هزار تومان فروخته شد. برخی از کارشناسان عقیده دارند که با توجه به استفاده از محصول و کارایی آن، قیمت تمام شده بورس کالا منطقی است.

کامیونت فورس ۶ تن (کابین بدون خواب) را به قیمت پایه ۸۹۳ میلیون تومان عرضه شد؛ این در حالی است که قیمت این کامیونت در بازار آزاد از 980 میلیون تومان شروع می‌شود و تا یک میلیارد و 300 میلیون تومان می‌رسد.

از عرضه این کامیون در بورس استقبال شد که با لحاظ رقابت 23.33 درصدی با قیمت یک میلیارد و 101 میلیون و 342 هزار تومان فروخته شد.

در این روز کامیونت فورس ۶ تن کابین خوابدار به قیمت ۹۳۰ میلیون تومان عرضه شد؛ این در حالی است که کامیونت فورس ۶ تن کابین خواب دار در بهترین حالت یک میلیارد و 30 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود و بیشترین قیمت ثبت شده در بازار آزاد برای این کامیونت نیز یک میلیارد و 440 میلیون تومان است.

یعنی متقاضی خرید کامیونت فورس ۶ تن کابین خوابدار از بورس کالا حدود 100 تا 500 میلیون تومان سود می‌کند. این سود با توجه به قیمت ثبت شده توسط متقاضیان در بورس کالا متفاوت است.

این کامیون امروز در بورس کالا با 146 تقاضا مواجه شد و در نهایت با قیمت یک میلیارد و 380 میلیون و 676 هزار تومان فروخته شد.

همچنین امروز شاهد عرضه 60 دستگاه کامیون کشنده FAW CA4180 متعلق به سیبا موتور با قیمت پایه 2 میلیارد و 370 میلیون تومان بودیم که با لحاظ رقابت 68.94 درصدی با قیمت 4 میلیارد و 3 میلیون و 833 هزار تومان فروخته شد.

بررسی میانگین این اعداد نشان می‌دهد که خریداران کامیون و کامیونت در بورس کالا نسبت به خرید از بازار آزاد سود کرده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.