کد مطلب: ۸۲۳۲۰۳

جزئیات فروش و فراخوان تحویل محصولات ایران خودرو خرداد ۱۴۰۲

جزئیات فروش و فراخوان تحویل محصولات ایران خودرو خرداد 1402

فراخوان مرحله یازدهم اولویت بندی سامانه یکپارچه خودرو ویژه متقاضیان عادی درخرداد 1402 منتشر شد. این اطلاعیه مخصوص بخش اول اولویت‌های پاییز 1402 است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یازدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی در سامانه یکپارچه خودرو برای برخی از محصولات ایران خودرو آغاز شد.

متقاضیانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آنها به عنوان بخش اول اولویت پاییز به این شرکت اعلام شده است و از طرف ایران خودرو برایشان پیامک ارسال شده می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

اولویت‌های اعلامی مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه هستند و امکان تغییر خودرو وجود ندارد.

شرایط فروش رانا پلاس اعلام شد

شرکت ایران خودرو در این مرحله قرار است خودرو رانا پلاس را با قیمت 322 میلیون و 235 هزار تومان عرضه کند. تاریخ تحویل خودرو سه ماه پس از زمان ثبت نام اعلام شده است.

222 1

قیمت رانا پلاس در کارخانه و بازار

رانا پلاس یا همان ۲۰۶ فیس لیفت یا ایرانیزه‌شده، خودرویی که بر خلاف انتظار آبی های جاده مخصوص، آن طور که باید مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت و هیچ گاه حتی به محبوبیت خانواده پژو ۲۰۶ نزدیک هم نشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رانا پلاس خودرویی است که اولین بار در سال 1388 اسمی از آن به میان آمد و از سال 1391 در دو مدل LX و EL تولیدش آغاز شد. اواخر سال 1399 بود که ایران خودرو به فکر عرضه کردن مدل مجهزتر و به‌روز‌تر این خودرو با نام رانا پلاس افتاد.

در اولین عرضه رانا پلاس توسط ایران خودرو رانا پلاس با قیمت نمایندگی ۱۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه شد. پس از گذشت یک ماه در اوایل آبان ماه ایران خودرو طی بخشنامه‌ای قیمت را به ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان تغییر داد و از آذر ماه سال ۱۴۰۰ قیمت مصوب این خودرو به ۲۱۵ میلیون و ۶۶ هزار تومان تغییر پیدا کرد.

نکته‌ای که در مورد نوسانات قیمتی محصولات ایران خودرو در بازه زمانی قرعه‌کشی‌ها همیشه مطرح بوده تغییرات قیمتی در بازه‌های کوچک و بزرگ بوده است که منجر به پاسکاری مداوم‌ نامه‌های اعلام قیمت بین شورای رقابت و کارخانه بوده و همین منجر به نوسان قیمتی نمایندگی‌ها و به تبع از آن بازار آزاد می‌شد.

منبع: ایران خودرو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.