کد مطلب: ۸۴۸۷۹۹

شرایط پیش فروش سه محصول فونیکس اعلام شد

شرایط پیش فروش سه محصول فونیکس اعلام شد

منتخبین دومین دوره سامانه یکپارچه با موعد تحویل 1402 می توانند از روز یکشنبه 15 مرداد لغایت روز پنجشنبه 19 مرداد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

به گزارش تجارت‌نیوز ، در این بخشنامه فروش سود انصراف و تاخیر 12 درصد تعیین شده و موعد تحویل خودروها 90 روزه است. لازم به ذکر است مبلغ پرداختی علی الحساب بوده و قیمت قطعی خودروها در زمان تحویل مشخص می‌شود‌.

1.تمامی متقاضیان واجد شرایط با اولویت بندی موعد تحویل ۱۴۰۲ اعلام شده در سامانه یکپارچه میبایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۹ اقدام به ثبت نام اولیه و واریز وجه علی الحساب نمایند.

2. متقاضیان خرید خودروی تیگو ۸ پرو پریمیوم به صورت دلخواه امکان تبدیل خودرو به تیگو ۷ پرو اکسلنت ، FX پریمیوم و تیگو ۸ پرو مکس را در ابتدای ثبت نام خواهند داشت و در صورت عدم ثبت نام حق ایشان تا اطلاعیه بعدی محفوظ خواهد ماند.

3. عدم ثبت نام متقاضی در این بازه زمانی به منزله انصراف ایشان از دریافت خودرو تلقی میگردد و مشتری در آینده حق هیچگونه ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.

4.شرکت صنایع خودرو سازی مدیران صرفا از طریق وبسایت رسمی و همچنین ارسال پیامک به شماره اعلامی مشتری هنگام ثبت نام زمان صدور دعوتنامه را به اطلاع ایشان می رساند.

5. پس از ارسال اطلاعیه مشتری میبایست ظرف مدت ۷۲ ساعت از زمان اعلام جهت انتخاب شرایط و صدور دعوتنامه به نمایندگی منتخب خود مراجعه نماید.

6. پس از صدور دعوتنامه مشتری ۷۲ ساعت فرصت تکمیل وجه درخواست را دارد. بدیهی است در صورت عدم مراجعه مشتری در زمان تعیین شده درخواست خرید مشتری به صورت یکطرفه ابطال و انصراف میگردد.

7.امکان صلح از محل این طرح فروش مجاز نمی باشد.

8.صدور دعوتنامه فقط یکبار امکان پذیر میباشد لذا مشتریان گرامی میبایست در انتخاب شرایط دقت لازم را به عمل آورند.

9. قیمت در زمان ثبت نام اولیه علی الحساب و غیر قطعی میباشد و قیمت نهایی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد.

10. در زمان صدور دعوتنامه مشتری قادر به انتخاب یکی از روشهای نقدی یا اقساطی خواهد بود و پس از انتخاب امکان تغییر شرایط میسر نمی باشد.

11. زمان تحویل در روش فروش نقدی ۹۰ روز کاری بعد از تکمیل وجه دعوتنامه و در صورت انتخاب روش اقساطی تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روز کاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود و زمان تحویل اعلام شده در سامانه یکپارچه ملاک نمی باشد. ضمناً با توجه به عدم امکان تغییر دعوتنامه مشتری محترم میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات اطمینان حاصل نماید در صورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک هیچ مسئولیتی بر عهده شرکت مدیران خودرو نمیباشد

12. در صورتی که شرکت به هر دلیلی قادر به تحویل خودروی مورد تقاضای مشتری نباشد راساً مجاز است نسبت به تغییر خودرو به نزدیکترین مدل از لحاظ قیمت در زمان دعوتنامه اقدام نماید.

13. قرار گرفتن متقاضی در لیست انتظار بر اساس زمانبندی اعلامی در سامانه یکپارچه تعهدی را برای خودرو ساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام تمامی مراحل فوق و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل میگیرد .

14. در دعوتنامه فروش اقساطی مابه التفاوت مبلغ پیش پرداخت یا وجه علی الحساب مدت اقساط ، نرخ سود تسهیلات و هزینه های خدمات بانک و یا لیزینگ از جمله هزینه های تشکیل پرونده و اعتبار سنجی و سایر هزینه های قانونی قابل مطالبه که توسط بانک و یا لیزینگ مربوطه مقرر گردیده است به مبلغ نقدی خودرو افزوده و به عنوان قیمت فروش اقساطی در نظر گرفته خواهد شد.

15. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی شرایط عمومی و اختصاصی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی كان لم يكن تلقی میشود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودرو ساز نخواهد بود.

16. مشتریان میتوانند جهت مشاهده لیست نمایندگان سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از ،آپشن مشخصات فنی ظاهری درونی و بیرونی تودوزی و رینگ ابعاد و به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.fownix.com مراجعه نمایند.

منبع: فونیکس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.