خبر مهم:

کد مطلب: ۸۵۹۰۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارسال دعوت نامه سایپا بدون امکان پرداخت برای مشتریان!

ارسال دعوت نامه سایپا بدون امکان پرداخت برای مشتریان!

سایپا برای اولین بار طی اقدامی امکان پرداخت مبلغ، جهت تکمیل وجه متقاضیان خودرو را از دسترس خارج کرده است و افراد پس از ارسال دعوت نامه سایپا و دریافت پیامک ورود به سایت نمی‌‌توانند فرایند تکمیل وجه را انجام دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودروسازان ایرانی به داشتن مشکلات و ایرادات عجیب مشهور هستند، تا به امروز مشکلات و کاستی‌های بسیاری در رابطه با آپشن‌ها و کیفیت محصولات شرکت‌های داخلی مشاهده شده است. حتی از زمان اینترنتی شدن فرایند فروش خودرو توسط خودروسازان داخلی سال‌ها مشکل ناتوانی افراد عادی در ثبت‌نام برای خودرو وجود داشت. در وهله آخر نیز پس از تأسیس سامانه یکپارچه، این سامانه بارها دچار باگ‌های گوناگون شد. اکنون نیز گرچه ارسال دعوت نامه سایپا برای مشتریانش به مرحله نهایی رسیده، اما مشتریان امکان پرداخت و تکمیل وجه ندارند.

سایپا، تکمیل وجه را پس از ارسال دعوت‌نامه قبول نمی‌کند

حال این‌بار شرکت سایپا رکوردی جدیدی را به نام خود ثبت کرده است، بدین نحو که متقاضیان محصولات این شرکت برای تکمیل وجه محصولات خود پس از دریافت پیامک و ورود به سایت نمی‌توانند مبلغ را پرداخت کنند.

دعوت‌نامه‌های شرکت سایپا از شب گذشته به وسیله پیامک به متقاضیان محصولات این شرکت ارسال شده است، اما مشکلی عجیب در فرایند پرداخت به وجود آمده است که متقاضیان پس از وارد کردن شماره پذیرش نمی‌توانند به صفحه پرداخت وارد شوند. متقاضیان سایپا اعلام کرده‌اند که پس از وارد کردن شماره پذیرش خود با جمله پذیرش، دعوت‌نامه فعال ندارند، مواجه می‌شوند.

با توجه به تعداد زیاد متقاضیان محصولات سایپا، انتظار می‌رود که این شرکت هر چه سریع‌تر این مشکل را بر طرف کند. لازم به ذکر است که این مشکل بیشتر برای متقاضیان تیپ‌های مختلف خودروی کوئیک گزارش شده است.

برای دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.