کد مطلب: ۸۷۷۳۵۶

رانت میلیاردی برای حذف از جام جهانی/ خودروهای وارداتی فوتبالیست ها به بوشهر رسید

رانت میلیاردی برای حذف از جام جهانی/ خودروهای وارداتی فوتبالیست ها به بوشهر رسید

مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به صدور مجوز خودروهای وارداتی فوتبالیست ها گفت: تاکنون ۱۳ دستگاه خودروی ملی‌پوشان از گمرک بوشهر ترخیص شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی سلیمانی، مدیرکل گمرک بوشهر با بیان اینکه 14 گمرک در استان فعال است، اظهار داشت: بیش از 85 درصد کالاهای صادراتی استان بوشهر از طریق گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در عسلویه انجام می‌شود.

وی با اشاره به صدور مجوز واردات خودرو از گمرک بندر دیّر، افزود: اکنون 4 گمرک بوشهر، کنگان، گناوه و دیّر دارای مجوز ترخیص خودروی خارجی هستند.

مجوز ترخیص خودروهای وارداتی فوتبالیست ها

مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به صدور مجوز خودروهای وارداتی فوتبالیست ها گفت با توجه به مجوز یادشده بازیکنان تیم ملی با پرداخت تمام عوارض و ‌حقوق گمرکی می‌توانند نسبت به واردات خودرو و ترخیص آن اقدام کنند.

سلیمانی با ابراز اینکه مجوز واردات خودرو و ترخیص آن از گمرک ویژه بازیکنان تیم ملی فوتبال صادر شده است اضافه کرد: 32 مجوز برای بازیکنان تیم ملی فوتبال برای واردات خودروی خارجی صادر شده است که تاکنون 21 خودرو وارد گمرک بوشهر شده است.

وی اعلام کرد: 8 خودروی آن در مرحله تشریفات گمرکی قرار دارد و تاکنون 13 دستگاه خودروی آن از گمرک بوشهر ترخیص شده است.

مدیرکل گمرک بوشهر گفت: از مجموع 32 مجوز واردات خودروی خارجی ویژه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران 11 خودروی آن وارد نشده است.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.