حجم ویدیو: ۴۶.۲۴M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۴۷ دانلود ویدیو

روایت تجارت‌نیوز از خبرهای مهم اقتصادی و سیاسی سومین هفته تیر

یک پیش بینی عجیب از آینده دلار

در سومین هفته تیرماه چه اخباری ممکن است بازارهای مالی، خصوصا قیمت دلار را تحت تاثیر قرار دهد؟ تجارت‌نیوز هر یکشنبه با برنامه «یکشنبه با بازارها» به این سوالات پاسخ می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همچون دو هفته گذشته از تیرماه، این هفته نیز همه چیز حول محور قیمت دلار است. نشست شورای امنیت سازمان ملل که در آن نام ایران بارها شنیده شد و اظهارات اخیر رافائل گروسی درباره تعطیلی موقت روند برجام از یک سو تاثیر خود را بر بازارهای کشور گذاشت و از سوی دیگر، دلار را با نوسان‌های اندک همراه کرد، اگرچه امروز، دلار در کانال 50 هزار تومان به خواب رفته و گاهی غلت می‌زند.

پیش‌بینی سازمان برنامه و بودجه از قیمت دلار تا پایان امسال اما چندان شباهتی به کارنامه دولت در تثبیت قیمت دلار ندارد. این پیش‌بینی دقیقا چه معنایی دارد و چگونه دولت می‌تواند نرخ دلار را تا پایان سال روی 52 هزار تومان نگه دارد.

مرضیه محمودی، سردبیر تجارت‌نیوز در این ویدئو به این سوال پاسخ می‌دهد که در هفته پیش رو که سومین هفته تیرماه امسال است، چه رویدادها و اخبارِ سیاسی و اقتصادی خاصی ممکن است رخ بدهد و این رویدادها چه تاثیری بر بازارهای مالی خواهد گذاشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.