حجم ویدیو: ۳۱.۶۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۴۸ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

معامله‌گران فریب دولت را خوردند / سیگنال‌هایی برای قیمت دلار

بازار ارز این روزها روندی نوسانی دارد. قیمت دلار در روزهای پایانی هفته گذشته افزایشی و امروز کاهشی بوده؛ در حالی که بازار ارز تعطیل است. اما چه سیگنال‌هایی قیمت دلار را تحت تاثیر قرار داده؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، این روزها بازار دلار تعطیل است اما قیمت دلار تحت تاثیر معاملات پشت خطی بازیگران بزرگ و اقدامات بازارساز، نوساناتی را تجربه کرده. البته سیگنال‌هایی نیز به بازار ارسال شده است در نتیجه با وجود روند افزایشی در روزهای پایانی هفته گذشته، این روزها در عین تعطیلی بازار ارز، اسکناس آمریکایی روند کاهشی دارد.

کاهش ۴۰۰ تومانی قیمت دلار در روز جاری این اسکناس را در مرز شکستن محدوده حمایتی قرار داد. برخی معامله‌گران معتقدند خریداران عجول روزهای گذشته از بازارساز رکب خورده‌اند و دلار را گران خریده‌اند!

در همین راستا علی صادقین، کارشناس بازارهای مالی با اشاره به اینکه احتمالا بازارساز ظرف چند هفته آینده بتواند با عرضه ارز در بازار متشکل ارزی دلار را در محدوده فعلی نگه دارد به تجارت‌نیوز گفت: «این روند موقتی است. زیرا در پایان ۶ ماهه اول سال و پایان شهریور، کسری بودجه تشدید می‌شود و متغیرهای بنیادی کسری بودجه اثر خود را نشان می‌دهد و تزریق ارز هم نمی‌تواند دلار را به کانال پایین هدایت کند.»

مرضیه محمودی، سردبیر تجارت‌نیوز در این ویدئو از شرایط بازار ارز، سیگنال‌هایی که قیمت دلار را تحت تاثیر قرار داده و پیش‌بینی آینده بازار گفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.