خبر مهم:

حجم ویدیو: ۳۸.۰۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۴۶ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد

رد پای دولت در بازار ارز آشکار شد/آینده قیمت دلار چه خواهد شد؟

رفت و آمد دلار در هفته دوم مرداد به کانال ۵۰ هزار تومان و برگشت آن به کانال ۴۰ هزار تومان چه سیگنالی درباره آینده قیمت دلار و بازارساز بازارهای این روزها می‌دهد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در دومین هفته مردادماه سکه امامی، بیشترین و بورس، کمترین بازده مالی را داشتند اما وضعیت قیمت دلار و بازار ارز چطور است؟

حرکت قیمت دلار در دومین هفته مردادماه چه پیامی را مخابره می‌کند؟ دلار هفته دوم مردادماه را با ورود به کانال 50 هزار تومان آغاز کرد اما در چهاردهم مرداد دوباره به کانال زیر 50 هزار تومان بازگشت. در دیگر بازارها نیز وضع به همین منوال است و به نظر می‌رسد علاوه بر اینکه قیمت دلار عامل اصلی تعیین کننده بازارهای موازی است بلکه در صورت ادامه وضع موجود و حضور دولت به عنوان بازارساز، احتمال جهش و افزایش ناگهانی قیمت دلار در پایان نیمه اول سال وجود دارد.

کارشناسان بارها نسبت به ورود دولت در بازارها هشدار داده‌اند اما نگاهی به وضعیت دیگر بازارها گواه این واقعیت است که ردپای دولت در بازار ارز آشکار شده است.

مرضیه محمودی، سردبیر تجارت‌نیوز در این ویدئو از شرایط بازار ارز، سیگنال‌هایی که قیمت دلار را تحت تاثیر قرار داده و پیش‌بینی آینده بازار گفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.