خبر مهم:

حجم ویدیو: ۳۲.۳۱M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۵۲ دانلود ویدیو

در یکشنبه با بازارهای این هفته خواهید دید:

قیمت دلار در خاورمیانه جدید

در یکشنبه با بازارهای این هفته، توضیح خواهیم داد که با توجه به تحولات اخیر منطقه و نقش پررنگ توافق ایران و عربستان بر قیمت دلار، آینده این اسکناس در خاورمیانه جدید چه خواهد بود.

به گزار ش تجارت‌نیوز ، به نیمه تابستان امسال رسیدیم و بازارها همچنان در انجماد کامل به سر می‌برند. دلار و طلا از ابتدای خردادماه تاکنون روند ثابتی داشته‌اند، خودرو تا حدودی کاهشی بوده و برخی از گزارش‌ها از کاهش محدود قیمت مسکن خبر می‌دهند. اما چه اتفاقی افتاده و چطور دولت توانسته است این ثبات قیمتی را حفظ کند.
مرضیه محمودی، سردبیر تجارت‌نیوز در «یکشنبه با بازارها»ی این هفته از تعاملات منطقه‌ای ایران با عربستان می‌گوید و از ایجاد خاورمیانه‌ای جدید چرا که به نظر می‌رسد از اسفندماه گذشته که دولت توانست با خبر توافق با عربستان، دلار را از کانال 60 هزار تومان به زیر بکشد تا امروز که تهران در حال آماده شدن برای میزبانی از نمایندگان این کشور بوده، سرنوشت قیمت دلار به گفتگوهای منطقه‌ای در قلب خاورمیانه جدید گره خورده است.

با این حساب آینده دلار چه خواهد شد و آیا دولت می‌تواند در نیمه دوم سال با کسری بودجه خود همچنان این بازارها را در کنترل خود نگه دارد؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.