حجم ویدیو: ۳۵.۸۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۳۸ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد

برگ‌ریزان بازار دلار جدی است؟/پیش‌بینی قیمت دلار پس از آزادسازی ارزهای بلوکه ایران

آیا قیمت دلار آنطور که رسانه‌های نزدیک به دولت می‌گویند پس از آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی، ریزش خواهد کرد؟ در یکشنبه با بازارهای این هفته به این سوال مهم پاسخ داده‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «برگ‌ریزان دلار در راه است». این خبری است که یکشنبه 26 شهریورماه روزنامه ایران، روزنامه وابسته به دولت منتشر کرده و گفته با رویدادهای هفته جاری باید منتظر ریزش شدید قیمت دلار در بازار بود. منظور این رسانه از رویدادها جدید، تبادل زندانیان سیاسی و انتقال 6 میلیارد دلار دارایی بلوکه ده ایران از کره جنوبی به بانک‌های قطر است، اما این ادعا چقدر درست است و آیا واقعا باید منتظر ریزش قیمت دلار در بازار باشیم؟

مرضیه محمودی، سردبیر تجارت‌نیوز در یکشنبه با بازارهای این هفته به این سوال پاسخ می‌دهد که وضعیت قیمت دلار در صورت اجرایی شدن پروژه آزادسازی ارزهای بلوکه ایران چه خواهد شد و در نیمه دوم سال بازارها چه وضعیتی را تجربه خواهند کرد.

یکشنبه با بازارها ، یکی از محصولات ویدئویی تازه تجارت‌نیوز است که هر یکشنبه شب، راس ساعت 8 منتشر شده و در آن به پیش بینی و تحلیل بازارها و آینده قیمتی آنها می‌پردازد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.