حجم ویدیو: ۲۰.۸۱M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۳ دانلود ویدیو

در یکشنبه با بازارهای این هفته خواهید دید:

امسال خانه گران می‌شود یا ارزان؟

واکنش بازارهای جهانی به سخنرانی سیدحسن نصرالله، کاهشی بود. این کاهش خصوصا در بازار ایران شکل و نمایی متفاوت دارد و بازارهای دیگری جز بازار ارز را شامل می‌شود. در یکشنبه با بازارهای این هفته از تاثیر وضعیت بازار بر قیمت مسکن گفته ایم با پاسخ به این سوال که خانه گران می‌شود یا خیر.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار این هفته تحت تاثیر سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان بود. عصر جمعه‌ای که گذشت سید حسن نصرالله سخنرانی کرد؛ سخنرانی‌ای که گمانه‌های بسیاری درباره آن مطرح شده و حتی گفته می‌شد ممکن است آتش جنگ در خاورمیانه را تندتر کند. اما او علاوه بر اینکه پای ایران را از درگیری منطقه خاورمیانه بیرون کشید، بلکه در سخنان خود سیاست میانه‌رو و متعادلی را در پیش گرفت. در برابر چنین سخنرانی‌ای، واکنش بازارهای جهانی، کاهشی بود؛ قیمت طلا و نفت جهانی روز گذشته کاهش یافت و این کاهش به بازار ارز ایران هم رسید.

در یکشنبه با بازارهای این هفته، مرضیه محمودی، سردبیر تجارت‌نیوز با نگاهی به دو بازار مسکن و دلار به سوالات شما درباره تحولات اخیر این بازارها پاسخ داده و توضیح می‌دهد چه عواملی می‌تواند در روزهای کنونی بر قیمت دلار اثر بگذارد.

یکشنبه با بازارها، یکی از محصولات ویدئویی تازه تجارت‌نیوز است که هر یکشنبه منتشر شده و در آن به پیش بینی و تحلیل بازارها و آینده قیمتی آنها می‌پردازد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.