حجم ویدیو: ۲۱.۴۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۵۰ دانلود ویدیو

واکنش پیمان‌پاک به پرونده لاستیک‌گیت:

این یک پرونده معمولی است!/ فساد واردات لاستیک ارتباطی به آرمان علمایی ندارد

امیر داداشی امیر داداشی

پس از افشای فساد ۲۲ میلیون دلاری در ماجرای واردات لاستیک که به نظر می‌رسد آرمان علمایی یکی از عوامل اصلی آن بوده است؛ علیرضا پیمان‌پاک، مدیرعامل وقت شرکت مدیریت تامین زنجیره رضوی، معتقد است که علمایی ارتباطی به این فساد ندارد و پرونده مذکور یک پرونده معمولی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سال ۹۸ شرکت مدیریت تامین زنجیره رضوی، از زیرمجموعه‌های آستان قدس رضوی، ۸۰ میلیون از ارز دولتی را برای واردات لاستیک به شخصی به‌نام محمد ذوالفقاری تخصیص داد. اما درنهایت به‌ ارزش ۵۸ میلیون دلار لاستیک وارد کشور شد و اکنون سرنوشت ۲۲ میلیون دلار از ارز تخصیصی نامعلوم است.

گرچه در ماده ۸ قرارداد این پرونده از آرمان علمایی به‌عنوان یکی از ضامنان محمد ذوالفقاری نام برده شده، اما علیرضا پیمان‌پاک، مدیرعامل وقت شرکت مدیریت تامین زنجیره رضوی که هم‌اکنون در پست قائم‌مقامی وزارت جهاد کشاورزی، مشغول فعالیت است به تجارت‌نیوز می‌گوید که این یک پرونده معمولی است و آرمان علمایی در آن نقشی ندارد.

برای مطالعه متن کامل این مصاحبه و جزئیات ماجرا گزارش ماجرای فساد ۲۲ میلیون دلاری واردات لاستیک در آستان قدس چیست؟ را بخوانید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیگه اینا وقاحت رو به نهایتش رسوندن ، 22میلیون دلار یک پرونده معمولیه؟!!!
    پس ببینید در کشور چی خبره

  • بدبخت

    فکر کنم روز قیامت هم برای بد بخت بیچارهاست به اختلاس گران و کسانی که مال بیت المال رو میخورند هراسی ندارند از آتش جهنم و راضی کردن 80میلیون