حجم ویدیو: ۱۱.۶۷M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۶ دانلود ویدیو

کمپین کیفیت لوازم خانگی/ تجربه استفاده از لوازم خانگی ایرانی را با تجارت‌نیوز به اشتراک بگذارید

تجارت‌نیوز با راه‌اندازی «کمپین کیفیت» قصد دارد تجربه مصرف‌کنندگان محصولات ایرانی را از کیفیت ساخت ایران به تصویر بکشد. لوازم خانگی اولین نمونه کالایی است که به سراغ آن رفته‌ایم تا تجربه شما را در این باره به اشتراک بگذاریم.

به گزارش تجارت‌نیوز، حدود پنج سال از ممنوعیت واردات لوازم خانگی به ایران می‌گذرد و در این مدت بازار به انحصار تولیدکنندگان داخلی درآمده است و ایرانیان جز لوازم خانگی ایرانی انتخاب دیگری ندارند. حال شما از تجربه خود برای ما بگویید. آیا از کیفیت و قیمت لوازم خانگی ایرانی راضی هستید؟

شما می‌توانید عکس‌ها، فیلم‌ها و نوشته‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی تجارت‌نیوز به نشانی‌های زیر اشتراک بگذارید.

تلگرام  tejaratnews_admin@ 

اینستاگرام

توییتر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ای کاش صنعت روز به ایران بیاید نه اینکه هر قطعه بی کیفت از گمرکی وارد کشور شود با مقایسه قیمت بهترین کالا جهانی به مرذم بی کیفیت کالای درجه 6 به مردم بفروشند یک کالای برند خارجی 50سال عمر داشته باشد کالای بی کیفیت ابرانی در عرض چند سال خراب و هزینه تعمیر و نگهداری آن چندین برابر قیمت خارجی باشد

  • ناشناس

    اگر بخوام در مورد تکنولوژی ایران با کشور های دیگه مقایسه کنم حداقل ۱۰تا۱۵ سال عقبه و باید از تحارب کشورهای دیگه استفاده کنه .

  • ناشناس

    بی کیفیت و کمتر از ۶ ماه مخلوط کن خراب شد.

  • ناشناس

    خیر

  • ناشناس

    بنده بیست سال بود از ساید سامسونگ استفاده کرده بودم الان یک سال از ساید ایرانی ال جی استفاده میکنم چندین مشکل دارد یا یخ میزند یا از خود هر صدای در میآورد و....،خیلی فاصله با آنان داریم

  • ناشناس

    اولین یخچال خونه ساخت ایران تو دوران آزادی ورود لوازم خارجی بود بسیار با کیفیت ولی متاسفانه به خاطر کمبود جا مجبور به تعویض از یک برند دیگه داخلی شدم طی دو ماه ۳بار نمایندگی واسه تعمیر اومد و....
    به نظرم تو دوران رقابتی بهتر کار میکردن تا دوران انحصاری

  • مهدی.

    سلام
    بعداز 20 سال که یخچال سامسونگ داشتم و اینورتر هم نبود یک یخچال ایرانی هم خرید کردم. توی این 20 سال صدای یخچال را نشنیده بودم. الان این یخچال ایرانی که مدعی شبها صداش روی اعصاب موندم چکارش کنم.
    من امیدی به اصلاح صنعت ندارم. سیستم ما مریض است از بنیان

  • علی

    پارسال برای اولین بار یک یخچال ایرانی خریداری کردم و الان بسیار پشیمان هستم. کیفیت مونتاژ بد. خدمات گارانتی به شدت ضعیف. الان می فهمم که چرا همه دنبال برند معتبر خارجی هستن. وقتی فضا رقابتی نباشد وضعیت تولید کنندگان هر روز بدتر می شود.

  • علی

    این که کالای ایرانی استفاده کنیم خیلی عالی است اما متاسفانه تولید کنندگان داخلی در شرایطی که مصرف کننده انتخاب دیگری ندارد بدنبال سوء استفاده از شرایط هستند. البته برخی از کالا هم واقعا کیفیت قابل قبولی دارند. که آنها هم بدلیل اجبار در واردات برد، کمپرسور، سنسور ها و غیره قیمت تمام شده شان بالاست.
    در کل من اگر قدرت خرید داشته باشم کالای ایرانی نمی خرم.

  • ناشناس

    لباسشویی سامسونگ ۲۰ سال استفاده کردم حتی یکبار نیاز به تعمیر پیدا نکرد. ظرفشویی الجی تا ۱۰ سال کوچکترین مشکلی نداشت بعد هم تعویض سنسور و قطعات کوچک با نمایندگی کاردان و کارشناس.
    سال گذشته از شهر لوازم خانگی یک ظرفشویی زیرووات و لباسشویی سام خریدم. ظرفشویی با سبدی که انگار کوچکتر از حد لازم بود و جا نمی افتاد و دیواره ظرفشویی با ترک عمیق و مشکلات تماس با نمایندگی که بیش از یک ماه طول کشید تا آمد دیواره را تعویض کرد! سبد را با انبردست(؟؟؟؟!!!!) تنظیم کرد و ….
    ای کاش تولید داخلی انحصاری نبود تا با رقابت با برندهای خارجی توسعه می یافت…🤔

  • ناشناس

    از لباسشویی و یخچال ایرانی یک سال نیم استفاده میکنم و راضی هستیم ی زمانی میگفتن ایرانی آفتابه نمیتونه بسازه ولی الان همه چیز ایرانیش هست باید کیفیت بیشتر بشه

  • ناشناس

    من یک ساله یخچال دیپوینت گرفتم ماهی یه بار نمایندگی میاد خونه مون واسه ایرادایی که داره

  • امیر

    من یه لباسشویی اسنوا اکتا پلاس خریدم و حدودا یکساله داریم استفاده می کنیم.
    خداییش راضی هستم.

  • ناشناس

    حدود یک سال از ساید جی پلاس استفاده می‌کنیم تا حالا خوب بوده البته مدل که داریم یخ ساز نیست