حجم ویدیو: ۳۶.۹۶M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۰ دانلود ویدیو

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

ورود خودروهای ام جی با ریشه انگلیسی به نمایشگاه شهر آفتاب

فرحان پورسلیم فرحان پورسلیم

پنجمین مرحله از نمایشگاه خودرو شهر آفتاب تهران با ورود خودروهای با کیفیت چینی رقم خورد. محصولات ام جی چین، با ریشه انگلیسی توسط فردا موتورز وارد می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، پنجمین دوره از نمایشگاه خودرو شهر آفتاب تهران با حضور خودروسازان دولتی و خصوصی از تاریخ دهم تا 15 بهمن ماه برگزار شد. فردا موتورز یکی از شرکت‌کنندگان این دوره از نمایشگاه بود که علاوه‌بر محصولات قبلی همچون سوبا M4 و 511، حضور چند مدل از خودروهای جیلی و دو محصول جدیدالورود MG در غرفه آن به چشم می‌خورد.

ام جی GT یکی از اسپرت‌ترین خودروهای نمایشگاه

ام جی GT جزو خودروهای اسپرت چینی است که طی روزهای گذشته با حضور وزیر صمت رونمایی شد.

ام جی GT از یک پیشرانه 1500 سی‌سی TGDI استفاده می‌کند که قادر به تولید حداکثر 173 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور است. این میزان قدرت با ترکیب گیربکس هفت سرعته دو کلاچه تر (WDCT) می‌‌تواند خودروی فست‌بک MG را در عرض 8.5 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت برساند که با توجه به وزن خالص 1318 کیلوگرمی، قابل قبول است.

ام جی 5 دیگر محصول وارداتی شرکت فردا موتورز است که با ورود آن به بازار ایران، رقیب سرسخت سدان‌های مونتاژی و ارزان‌قیمت بازار خواهد بود. MG 5 از یک پیشرانه چهار سیلندر و 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که حداکثر 118 اسب‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت تولیدی به کمک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

جیلی جئومتری C چند هفته پیش در نمایشگاه خودروی تبریز رونمایی شده بود که در نمایشگاه شهر آفتاب تهران نیز در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو تمام برقیست که می‌تواند حداکثر 201 اسب‌بخار قدرت (150 کیلووات) و 310 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا 100 خودرو حدود 7.7 ثانیه و حداثر مسافت قابل پیمایش آن با شارژ کامل به 460 کیلومتر می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.