حجم ویدیو: ۴۱.۰۲M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۳ دانلود ویدیو

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

کرمان موتور چه محصولاتی به نمایشگاه خودرو آورد؟/ رونمایی از نسخه ایرانی جک j۴

شرکت کرمان موتور یکی از خودروسازانی بود که با دستان پر به پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب آمد. در ادامه به مهم‌ترین و جدیدترین محصولات این شرکت اشاره می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، کرمان موتور یکی از مونتاژکارانی است که با دست پر به پنجمین نمایشگاه خودروی شهر آفتاب آمده بود. این شرکت علاوه‌بر چند خودروی مونتاژی جدید، از محصول داخلی خود با نام کی‌ام‌سی ایگل و محصولات وارداتی هیوندای رونمایی کرد. اتفاقی که می‌تواند از مهم‌ترین دستاوردهای کرمان موتور در طول حیاتش دانست.

این سدان که بر پایه پلتفرم SP1 توسعه یافته، باید نسخه ایرانی جک J4 دانست. مشخصات فنی نسخه بنزینی این خودرو تقریباً از هر لحاظ با جک J4 مشابه است، اما تفاوت ایگل با نمونه چینی، ارائه دو قوای محرکه بنزینی و تمام‌برقی تنها روی یک پلتفرم است.

یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه، ورود خودروهای وارداتی جدید با یک وقفه حدوداً پنج‌ساله بود. هیوندای اکسنت، هیوندای النترا و هیوندای کرتا سه محصول از خودروساز معروف کره‌ایست که کرمان موتور تصمیم به واردات دوباره محصولات این شرکت گرفته است.

هر چند به دلیل سقف 20 هزار یورویی واردات خودرو، دست شرکت‌های واردکننده برای واردات خودروهای آپشنال و جذاب، بسته است و این سه محصول وارداتی نیز، نسخه‌های پایه محسوب می‌شوند؛ اما کرمان موتور قصد دارد هیوندای توسان 2024 را هم وارد کشور کند و طبق اخبار واصله، نمونه‌هایی از این خودرو هم به ایران رسیده که به دلیل سقف واردات 20 هزار یورویی، اندکی دور از انتظار است.

با توجه به فروش فوق‌العاده‌ای که پیکاپ T8 تجربه کرده، کرمان موتور توجه ویژه‌ای هم به بازار خودروهای تجاری و آفرودی دارد. کی‌ام‌سی T9 برادر بزرگ‌تر این خودروست که برای رقابت با سایر پیکاپ‌های بازار آماده می‌شود.

علاوه‌بر این، خودروهایی همچون بک X3 Pro، جک J7 برقی و KMC A5 و دیگر محصولات کرمان هم در غرفه حضور دارند که در نمایشگاه‌های پیشین خودرویی نیز حضور داشتند.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.