حجم ویدیو: ۳.۲۶M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۱ دانلود ویدیو

هشدار پلیس برای خرید و فروش ارز در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: بستر شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام محل مناسبی جهت خرید و فروش ارز و یا تبدیل به ریال نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه در بخش سیاست‌های ارزی، هرگونه تبلیغات خرید و فروش غیر قانونی ارز در فضای رسانه‌ای و مجازی و خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی مبتنی بر قانون ممنوع کردند. آن‌ها در جلسه نوبت عصر روز شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ صحن مجلس جریان رسیدگی به جزئیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران با تصویب تبصره ۱ ماده ۱۱ این لایحه را به شرح زیر تصویب کردند:

تبصره ۱- هرگونه تبلیغات خرید و فروش غیر قانونی ارز در فضای رسانه‌ای و مجازی و خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی مبتنی بر قانون ممنوع و مشمول مجازات‌های موضوع قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی تاکید کرد : با توجه به تعطیلات پیش رو و فعالیت نداشتن برخی از صرافی‌ها مسافران نوروزی مراقب باشند فریب مجرمان سایبری رو نخورند و مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسام

    خرید و فروش ارز در اینستاگرام و تلگرام که ممنوع است. صرافی.ها هم که ارز نمی‌فروشند. پس کسی که میخواد بره خارج از کجا باید ارز تهیه کنه؟