حجم ویدیو: ۳۸.۱۳M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۰ دانلود ویدیو

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ / هوش مصنوعی چه می‌گوید؟

سینا مناجاتی‌پور سینا مناجاتی‌پور

هوش مصنوعی توانسته است در بسیاری از بخش‌های زندگی انسان‌ها وارد شود؛ بازار ارزهای دیجیتال نیز در این زمینه پذیرای توانمندی‌های متعددی از هوش مصنوعی بوده است. در این ویدئو نظر هوش مصنوعی در خصوص قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ پرسیده شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، پیش‌ بینی قیمت بیت کوین یکی از مواردی است که هوش مصنوعی در خصوص آن پاسخ‌های متفاوتی ارائه می‌دهد. پیش‌بینی‌ها متفاوت است و هر کدام از هوش مصنوعی‌ها قیمت‌های مختلفی به مخاطبان عرضه می‌کنند.

پیش‌ بینی‌های هوش مصنوعی درباره  قیمت بیت کوین

هر کدام از هوش مصنوعی‌‌ها با اعلام قیمت بیت کوین و ارائه پیش‌بینی‌ها توجهات فراوانی را جلب کرده‌اند.

پیش بینی ChatGPT-4o

مدل جدید ChatGPT-4o از  OpenAI، یک محدوده قیمتی بین ۷۸,۲۹۹.۱۷ دلار تا ۸۷,۰۰۰ دلار برای بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ برآورد کرده است. این پیش‌ بینی عواملی همچون هاوینگ اخیر بیت کوین و تاثیر آن بر صدور بیت کوین و پاداش ماینرها را در نظر گرفته است.

پیش بینی Claude Opus AI

Claude Opus AI، که از سوی Anthropic توسعه یافته، پیش بینی‌ای به‌مراتب صعودی‌تر ارائه داده و محدوده قیمتی بین ۸۰ هزار دلار در حالت محافظه‌کارانه و بیش از ۱۰۰ هزار دلار را در حالت پرریسک، پیش‌ بینی کرده است. این پیش‌ بینی بر اساس الگوهای تاریخی قیمت بیت کوین است که با جهش‌های قابل توجهی معمولاً ۱۲ تا ۱۸ ماه پس از رویدادهای هاوینگ قبلی همزمان بوده‌اند.

تخمین Google Gemini

Google Gemini، چت‌بات هوش مصنوعی توسعه‌یافته از سوی آلفابت  (NASDAQ: GOOGL)، پیش بینی کرده قیمت بیت کوین می‌تواند با در نظر گرفتن اطلاعات فعلی و عوامل رشد احتمالی، بین ۷۰ هزار دلار تا ۱۰۰ هزار دلار تا پایان سال ۲۰۲۴ قرار گیرد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.