فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۱۳۳۹

تجارت‌نیوز، گزارش می‌دهد:

بازی بزرگان؛ وقتی پول اسلحه می‌شود!

مسیر تبدیل شدن به غولی که بازار را کنترل می‌کند

حجم ویدیو: ۱۶.۰۶M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۳۲ دانلود ویدیو

بازی plutocracy یک بازی استراتژیک با گرافیکی دو بعدی است که شما را به دوران ظهور اولین میلیاردرهای جهان بازمی‌گرداند. در این بازی شما می‌توانید با رقبای خود معامله کنید، به تجارت بپردازید، سرمایه‌گذاری کنید و ثروت خود را وارد بازار سهام کنید. با این اعمال ثروت بیشتری بدست بیاورید و غنی‌تر شوید. نفوذ بیشتری بدست بیاورید. انحصار ایجاد کنید و بازار را در مشت خود بگیرید. نیک بازی استراتژیک با جزئیات زیاد برای افرادی به تجارت و معامله در دنیای واقعی متمایل‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، برنامه شصت‌پلاس تهیه شده در استودیو تجارت‌نیوز، به بررسی تازه‌های حوزه تکنولوژی و صنعت گیمینگ می‌پردازد. در این قسمت از این برنامه، به معرفی بازی plutocracy پرداخته شده است. 

مسیر تبدیل شدن به یک غول

بازی‌ها معمولا جنبه‌ای غیرواقعی از زندگی را به تصویر می‌کشند. بازی plutocracy برای آن دسته از افرادی‌ست که علاقه‌مند به بازی‌های استراتژیک هستند و از طرف دیگر به تجارت و معامله در بازار هم تمایل نشان داده‌اند. در این بازی شما به عنوان یک تاجر خرده‌پا آغاز به کار می‌کنید. 

یک بازی دو بعدی که شما را به یاد بازی‌هایی مثل مونوپولی می‌اندازند. فضای این بازی متناسب با همان فضا طراحی شده است. اتمسفری که شاید به دور از هیجانات بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای امروزی باشد اما نکات جالب مخصوص به خود دارد.

در این بازی شما باید مسیر تبدیل شدن به یک غول را در میدان نبرد تاجران بپیمایید. معامله کنید و رشد کنید تا غنی‌تر و ثروتمندتر شوید. لابی کنیدیا رشوه دهید. بخرید و بفروشید یا حتی از نفوذتان برای تغییر بازار به جهت دلخواه خود استفاده کنید.

غولی که بازار را کنترل می‌کند

در این بازی شما با شمار زیادی از شخصیت‌هایی که ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند مواجه هستید. برای تعامل یا رقابت با هر دام باید این ویژگی‌ها را در نظر داشته باشید. بدین طریق شما می‌توانید مسیر پیشرفت را در پیش بگیرید. شما در این بازی موظف هستید که مدیریت کنید و تصمیمات مهمی را اتخاذ کنید. تصمیمات شما بر کارگران شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. شما می‌توانید به رفاه کارگران خود اهمیت دهید یا به طور کلی بهره‌کشی را به نهایت اجرا کنید و از آن‌ها تا جایی که می‌شود کار کشید. نتیجه هر تصمیمی از شما پیامدهای مختلفی به وجود خواهد آورد. در نتیجه به تصمیمات خود باید دقت بسیاری داشته باشید.

شما می‌توانید به اندازه‌ای قدرتمند و غنی شوید که تصمیمات شما بر بازار و جریان‌های جهانی تاثیرگذار شود. از طرف دیگر رویدادهای مهم تاریخی مانند جنگ‌ها و بحران‌های مختلف بر بازی و بازار شما تاثیر می‌گذارند. در واقع این بازی شما را بازمی‌گرداند به دوران ظهور اولین میلیاردرهای جهان. 

اگر به بازی‌های استراتژیک علاقه‌مندید، این بازی می‌تواند برای شما جذابیت‌های زیادی به همراه داشته باشد.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

سیستم پیشنهادی برای بازی plutocracy:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (only 64 bit), Windows 8 (only 64 bit), Windows 10 (only 64 bit)
Processor: Quad Core CPU
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce 560 or higher, AMD Radeon HD 5800 or higher
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: Internet connection required for online multiplayer

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.