خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۹۵۳۵۷

جلوی مافیای چای گرفته شود

جلوی مافیای چای گرفته شود

نماینده مردم آستانه اشرفیه ضمن اینکه توجه بیشتری را نسبت به چای‌کاران خواستار شد، گفت:‌ کشاورزان چای‌کار را هم معادل کشاورزان گندم‌کار ببینید.

محمدحسین قربانی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، ضمن تذکر به دولت، سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد گفت: مسائلی که در بودجه سال ۹۷ آمده و در صحن علنی نهایی می‌شود در خصوص طرح‌ها و پروژه‌ها باید عملیاتی شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی در تذکر دیگر خود به رئیس‌جمهور، گفت: یکی از افتخارات دولت شما کنترل تورم و مدیریت بازار ارز بود که نابسامانی اخیر بازار ارز هیمنه دولت شما را زیر سؤال برده، با تمام قدرت و با تیم اقتصادی خود بازار ارز را مدیریت کنید.

این نماینده مجلس در تذکر دیگر خود به وزیر نیرو، تصریح کرد: آقای اردکانیان بیشتر آفتابی شوید، امسال میزان نزولات آسمانی نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد کاهش داشته و کارشناسان شما گفتند ۴۸ درصد ظرفیت سدها خالی است. به داد کشاورزان برسید و مدیریت بحران آب را شخصا به دست بگیرید.

قربانی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی گیلان را با برنج و چای می‌شناسند. دوستان بارها در این باره تذکر دادند. برای سال زراعی ۹۷ مساله چای هم برای کشاورزان و هم برای کشور بحرانی خواهد بود.

کشاورزان ما که قوت لایموت‌شان از پول چای است هنوز پول‌شان را نگرفته‌اند. کشاورزان چایکار را معادل کشاورزان گندمکار بدانید. اگر جلوی مافیای چای گرفته شود به دنبال آن با همان تعرفه چای موضوع چای مدیریت می‌شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: آقای زنگنه قول و فعل شما گفتاردرمانی شده، زمان رأی اعتماد قول پتروشیمی گیلان را دادید. مساله‌ای که قانونگذار به دوش‌شان گذاشته برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی است. آقای آخوندی قول دادید پل کابلی آستانه با دستان شما افتتاح شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.