فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۲۵۵۴۱۴

وزیر جهاد کشاورزی:

تاخیر در پرداخت بهای گندم را به حداقل می‌رسانیم

تاخیر در پرداخت بهای گندم را به حداقل می‌رسانیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: منابع مورد نیاز خرید تضمینی گندم در اوایل اردیبهشت‌ماه تصویب و ابلاغ‌ شده است و از اینکه کشاورزان با تاخیر بهای گندم خود را دریافت می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم.

محمود حجتی امشب در بازدید از شهرک گلخانه‌ای آوه اظهار کرد: منابع مورد نیاز خرید تضمینی گندم در اوایل اردیبهشت‌ماه تصویب و ابلاغ‌شده است و از اینکه کشاورزان با تأخیر بهای گندم خود را دریافت می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به اینکه قیمت جهانی گندم 1300 تومان و قیمت خرید از کشاورزان 1370 تومان است، تصریح کرد: 7 میلیون تن گندم به‌منظور تولید نان به قیمت کیلویی 660 تومان در اختیار 70 هزار نانوایی در سطح کشور قرار می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه به‌منظور تامین مابه‌التفاوت قیمت گندم و یارانه‌ای که به نان داده می‌شود، دولت از منابع بانک مرکزی استفاده می‌کند، بیان داشت: پرداخت دیرهنگام از سوی بانک‌ها و کافی نبودن منابع مالی خزانه موجب تاخیر در پرداخت به کشاورزان می‌شود که از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

وی بیان داشت: تلاش داریم تاخیر در پرداخت بهای گندم به کشاورزان را به حداقل برسانیم.

حجتی شهرک گلخانه منطقه آوه را بزرگ‌ترین شهرک گلخانه‌ای دانست و بیان داشت: بخش خصوصی در این شهرک با ایجاد اشتغال به‌عنوان یک کارآفرین نمونه‌ ده‌ها واحد گلخانه‌ای را نیز تاسیس کرده است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.