کد مطلب: ۵۴۲۴۹۷

پیام غم‌انگیز یک چوپان / خوراک برای بره‌ها نداریم!

پیام غم‌انگیز یک چوپان / خوراک برای بره‌ها نداریم!

وزیر نیرو گفته است امسال خشک‌ترین تابستان ۵۰ سال اخیر را خواهیم داشت و بحران خشکسالی روز به روز خودش را جدی‌تر نشان می‌دهد. یکی از اولین عوارض آن نبود علف در مراتع است که باعث کمبود خوراک برای دام‌ها شده. در همین مورد پیام یک چوپان برای تجارت‌نیوز خیلی قابل تامل است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر نیرو گفته است امسال خشک‌ترین تابستان ۵۰ سال اخیر را خواهیم داشت و بحران خشکسالی روز به روز خودش را جدی‌تر نشان می‌دهد. یکی از اولین عوارض آن نبود علف در مراتع است که باعث کمبود خوراک برای دام‌ها شده. در همین مورد پیام یک چوپان برای تجارت‌نیوز خیلی قابل تامل است.

او برای ادمین تجارت‌نیوز در تلگرام نوشته است: «سلام و عرض ادب خدمت شما بنده چوپان هستم که همین الان که دارم این متن را برای شما ارسال می کنم مشغول به چوپانی هستم و تعداد ۵۰ تا ۶۰ تا میش دارم نزدیک سه ۳۰ تا ۴۰ تا بره دارم .ان برای خوراک این بره‌ها من موندم و نمیدونم چه خاکی به سرم بریزم شما را به خدا پیگیری کنید واقعاً واقعاً واقعاً ما دیگه توان برای خرید نهاده نداریم .ان گوشت بره ۴۷ تا ۴۸ هزار تومانی را از ما خریداری می‌کنند نهاد اگه بخواهیم به صورت آزاد تهیه بکنیم چیزی در حدود ۲۰ هزار تومان هر سه کیلو یعنی کیلویی نزدیک شش و نیم اشتباه نکنم شما را به خدا از حق ما دفاع بکنید پیگیری بکنید که بلکه یه نفر صدای مارو بشنوه»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.