خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۶۴۲

قیمت دام زنده امروز پنج‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ‌ها در این منطقه شکست + جدول

قیمت دام زنده امروز پنج‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ‌ها در این منطقه شکست + جدول

قیمت دام زنده امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد. نرخ این محصول در خراسان رضوی سقوط را تجربه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دام زنده امروز، ۲۹ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده، قیمت دام زنده به طور کلی ثبات و بدون تغییر بوده است و تنها در استان خراسان رضوی این کالای مصرفی با کاهش قیمت چشمگیری مواجهه شده است.

در استان تهران هر کیلو گوسفند زنده بین ۳۳۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان متغییر است و گوساله زنده نیز در سطح استان با نرخی بین ۱۹۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در بازار روز اصفهان، دام سبک به طور میانگین به قیمت ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان با اختلاف ۲۰ هزار تومانی نسبت به پایتخت تهیه می‌شود. گوسفند زنده در این استان بین ۲۸۰ هزار تومان تا ۳۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و مردم برای تهیه هر کیلو گوساله زنده مبلغی بین ۱۸۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند.

استان خراسان‌رضوی با کاهش چشمگیر قیمت دام زنده نسبت به روزهای گذشته مواجه بوده است و بازار این کالا روی خوش خود را به خراسان نشینان نشان داده است. گوسفند زنده از ۲۹۰ هزار تومان تا ۳۱۰ هزار تومان و گوساله زنده با ریزش پنج هزار تومانی بین ۱۸۰ هزار تومان تا ۱۸۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

فارس‌نشینان به ازای هر کیلوگرم دام زنده به طور میانگین قیمت ۲۴۷ هزار و ۷۵۰ تومان محتمل می‌شوند و گوساله زنده در فارس از ۱۸۰ هزار تومان تا ۱۹۰ هزار تومان متغییر است.

در بازار استان همدان گوسفند زنده به قیمت ۲۸۰ تا ۳۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود و قیمت گوساله زنده بین ۱۹۰ هزار تومان تا ۲۱۰ هزار تومان موج دارد.

استان قم نیز مشابه استان تهران قیمت گوساله زنده همسان است و تنها گوسفند زنده با تفاوت ۳۰ هزار تومانی نسبت به پایتخت با قیمت ۳۱۵ هزار تومان تا ۳۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

استان مرکزی و چهارمحال‌وبختیاری با اختصاص ارزان‌ترین قیمت دام زنده، این محصول آلی را به ترتیب به قیمت ۳۰۵ هزار تومان تا ۳۱۵ هزار تومان و ۲۶۰ تا ۳۰۰ هزار تومان خریداری می‌کنند

 

جدول قیمت دام زنده

استان

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۳۳۰,۰۰۰

۳۵۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

اصفهان

۲۸۰,۰۰۰

۳۳۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

خراسان‌رضوی

۲۹۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰ ۱۸۰,۰۰۰ ۱۸۵,۰۰۰

فارس

۲۹۵,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

همدان

۲۸۰,۰۰۰

۳۱۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۲۱۰,۰۰۰

قم

۳۱۵,۰۰۰

۳۲۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

مرکزی

۳۰۵,۰۰۰

۳۱۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۹۵,۰۰۰

چهارمحال‌وبختیاری

۲۶۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

 

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.