فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۳۶۷

میوه گران شد؟

میوه گران شد؟

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با رد برخی اظهارات مبنی بر افزایش نرخ میوه در میادین گفت: هیچ افزایش قیمتی در نرخ میوه نداشته‌ایم.

به گزارش تجارت نیوز،

شنیده می‌شود که نرخ میوه و صیفی جات در میادین میوه و تره‌بار شهرداری در روزهای اخیر با افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی روبرو شده است. که این موضوع را مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران رد کرد.

مهدی بختیاری زاده اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته، علاوه بر آن که افزایش نرخ نداشته‌ایم. حتی قیمت خیلی از اقلام میوه در میادین نیز کاهشی بوده. و تنها قیمت چند قلم صیفی جات از جمله فلفل و بادنجان به خاطر آغاز فصل پاییز و کاهش محصول در بازار، روند افزایشی داشته است. نرخ میوه در میادین شهرداری تهران افزایش نداشته است

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان نسخه یکسانی را برای نرخ گذاری میوه در فصول مختلف سال در نظر گرفت. افزود: نرخ میوه و تره‌بار هفته به هفته برحسب شرایط بازار و تولید و با توجه به محصولات عرضه شده. در میادین تعیین می‌شود و از شرایط پایدار و یکسانی برخوردار نیست. به همین دلیل است که گاهی اوقات نرخ برخی اقلام گاهی کاهشی و گاه افزایشی است.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار در پاسخ به اینکه آیا میوه فصل به موقع در میادین عرضه می‌شود. تاکید کرد: مشکلی در عرضه میوه‌های فصل در میادین نداریم.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ادامه گفت: هر میوه‌ای وارد بازار می‌شود. بلافاصله وارد میادین تره‌بار هم شده و به مردم عرضه می‌شود مثل نارنگی و انار که به وفور در حال عرضه به شهروندان است.

در حال حاضر در تمامی مناطق شهرداری و اکثر محلات تهران مراکز بازار میوه و تره‌بار شهرداری وجود دارد و با قیمت مصوب طبق تعرفه میوه، تره‌بار، گوشت، مرغ و ماهی و لبنیات به مردم عرضه می‌کند.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.