فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۴۴۸

ورود ۲۱ میلیون مسافر به مازندران طی هفت روز

ورود ۲۱ میلیون مسافر به مازندران طی هفت روز

استاندار مازندران ارتقای زیرساخت‌ها را شرط توسعه و خدمات رسانی بی حد و حصر به مردم و مسافران برشمرد و گفت: ۲۱ میلیون گردشگر طی یک هفته اخیر به استان سفر کردند.

به گزارش تجارت نیوز،

یوسف نوری روز جمعه در حاشیه نشست بررسی چالش‌های غرب استان مازندران در رامسر، الگوی مالی تدوین‌شده برای اجرای پروژه بزرگراه چالوس رامسر را از جمله طرح‌های موفق در این زمینه دانست و تاکید کرد: داشتن الگوی مالی پشتوانه اجرایی طرح است و به موفقیت آن در مسیر اجرایی شدن کمک می‌کند.

وی در ادامه از اجرایی نشدن برخی مصوبه‌های سفر استانی تیرماه سال گذشته استاندار وقت به این شهرستان انتقاد کرد و توضیح داد: در این سفر

۲۲ طرح مصوب شد. این درحالی است که بخشِ قابل توجهی از این طرح‌ها هنوز در مرحله اجرایی هم قرار نگرفته‌ که میبایست هرچه سریع‌تر در مرحله تعیین و تکلیف قرار گیرد و اعتبار لازم برای عملیاتی شدن آن تامین شود.

ورود ۲۱ میلیون مسافر به مازندران طی هفت روز

وی در بخشی دیگر چالش تامین نیروی انسانی متخصص را از مشکلات بخشِ بهداشت و درمان رامسر برشمرد و تصریح کرد: برای رفعِ این چالش مقرر شد که ساختمان‌های ویلایی بیمارستان برای حضور پزشکان غیربومی متخصص تجهیز شود و در اختیار نیروهای متخصصی که به این شهر اعزام می‌شود قرار گیرد تا از این طریق بتوان آنها را برای حضور در این شهرستان ترغیب کرد.

او توسعه ۷۰ کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده در رامسر را چالش‌های مهم زیرساختی رامسر مطرح کرد و افزود: خوشبختانه بخشی از این پروژه در مسیر عملیاتی شدن قرار گرفته و با تزریق اعتبار بیشتر روند اجرای آن سرعت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران روز پنجشنبه و جمعه با تعدادی از مدیران کل در نشستِ بررسی چالش‌های زیرساختی شهرهای غرب مازندران در فرمانداری رامسر و تنکابن حضور یافت و از نزدیک روندِ پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، از جمله رفع مشکلات تامین فراورده‌های نفتی جایگاه‌های سوختِ این منطقه و سایرِ موارد مطرح شده از سوی نهادهای متولی را از نزدیک بررسی کرد.​

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.