فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۸۳۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت تور کویر یزد مهر ۱۴۰۳/ تماشای ستارگان با هزینه میلیونی

قیمت تور کویر یزد مهر 1403/ تماشای ستارگان با هزینه میلیونی

اگر آسمان پر ستاره شب را مدت‌هاست ندیده‌اید و دلتان هوس رصد ستارگان در بیکران آسمان را کرده است تورهای کویرگردی شما را فرا می‌خواند. تور کویر یزد یکی از انتخاب‌های شما می‌تواند باشد. قیمت تور کویر یزد چقدر است و به چقدر هزینه برای این سفر نیاز دارید؟

به گزارش تجارت نیوز،

سفر و گذران شب در دل طبیعت انتخاب بسیاری از گردشگرانی است که دنبال تجربه‌ای متفاوت هستند. کویرهای اطراف یزد از جاذبه‌های گردشگری مهم ایران است. 

 کویرهای زیبایی همچون کاراکال، شهداد، مغان، خور، بهادران، هفت سنگ و بافق، با پوشش گیاهی خاص و ستاره‌های پرشمار آسمان که همچون چراغهای الوان در دل سیاهی شب می‌درخشند انتخاب خوبی برای تورگردی هستند.

یادتان نرود که فصل پاییز زمان خوبی برای تور کویر است اما لباس گرم برای شب‌های خنک کویر فراموشتان نشود. 

قیمت تور کویر یزد

سفر به کویر عمدتا با ماشین شخصی یا اتوبوس و سپس سافاری انجام می‌شود. اما برخی از تورها حمل‌ونقل با هواپیماست یعنی از تهران با هواپیما به یزد، گشت و گذار در دل کویر، اقامت در هتل‌های یزد و سپس برگشت با هواپیما به سمت تهران است. قیمت تور کویر یزد با هواپیما از حدود شش میلیون تومان و اقامت در سوییت به مدت دو شب و سه روز شروع می‌شود و تا حدود 13 میلیون در هتل چهار ستاره با همان مدت دو شب و سه روز برای هر نفر به فروش می‌رسد.

اما سفر با اتوبوس هزینه‌ای کمتر دارد و برای دو روز و نیم سفر، از یک میلیون و 500 هزار تومان شروع و تا 7 میلیون و 500 هزار تومان هم به فروش می‌رسد که شامل ترانسفر رفت و برگشت، ورودیه کمپ، بیمه مجموعه کمپی، پذیرایی میان وعده، شتر سواری، موتور چهار چرخ، آفرود سواری و وعده شام است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.