فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۳۴۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت تور هند مهر ۱۴۰۳/ سفر به سرزمین رنگ‌ها چقدر هزینه دارد؟

قیمت تور هند مهر 1403/ سفر به سرزمین رنگ‌ها چقدر هزینه دارد؟

اگر قصد سفر به کشور شگفتی‌ها یعنی هند را دارید با ما همراه شوید تا از هزینه و قیمت تور هند مطلع شوید.

به گزارش تجارت نیوز،

کشور پهناور و پرجمعیت هند در جنوب آسیا قرار دارد و به سبب تنوع فرهنگ‌ها، ادیان گوناگون، زبان‌های مختلف و وسعت زیادش به آن لقب کشور 72 ملت را داده‌اند. کشوری که آداب و رسوم خاص و متنوعش  جذابیتش را برای گردشگران چندین برابر می‌کند. 

بهترین زمان برای سفر به هند از ماه اکتبر تا ماه مارس است یعنی از مهرماه تا پایان فروردین‌ ماه. علت آن هم این است که بارش باران در این ماهها کمتر است و در این مدت بیشترین مسافر را دارد. آب‌وهوای غالب هند گرم است و همین موضوع از جذابیت سفر به هند در تابستان می‌کاهد.

بیشتر مردم، هند را با تاج محل می‌شناسند مقبره‌ای زیبا و معروف که احتمالا یکی از دلایل سفرتان به هند است اما هند پر از شگفتی و مکان دیدنی است، شهر مقدس وارانسی، هارمندیر صاحب یا معبد طلایی آمریتسار، شهر طلایی جیمز آلمر، قلعه سر، قلعه عامر، سواحل گوا، پارک ملی پریار و پناهگاه حیات‌وحش، غارهای الورا از مکان‌های جذاب و دیدنی هند هستند که مسافران برای دیدار فرا می‌خوانند.

قیمت تور هند

هزینه سفر به هند با توجه به مواردی از جمله محل اقامت، هتل، قیمت بلیط هواپیما و شهرهایی که تور هند قرار است از آن ها بازدید کند متغیر است.

از دیگر موارد تاثیرگذار در قیمت تور مدت زمان و طول سفر و البته خدماتی است که تورها ارائه می‌دهند.

شروع قیمت تور هند از حدود 40 میلیون تومان به مدت هشت روز و هفت شب و اقامت در هتل چهار ستاره، با هفت وعده صبحانه و سه وعده نهار همراه با ترنسفر فرودگاهی و بین شهری و بیمه مسافرتی شروع می‌شود و تا 98 میلیون تومان با اقامت در هتل پنج ستاره به فروش می‌رسد.

تعدادی از تورها هم قیمت را دلاری حساب می‌کنند. به عنوان مثال  13 میلیون تومان هزینه پرواز به اضافه 750 دلار برای مدت هفت شب اقامت که محدوه قیمتی آن به تومان از 40 میلیون تومان تا 85 میلیون تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.