فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۸۹۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت تور رشت پاییز ۱۴۰۳/ تجربه شب‌‌های جذاب میدان شهرداری چقدر هزینه دارد؟

قیمت تور رشت پاییز 1403/ تجربه شب‌‌های جذاب میدان شهرداری چقدر هزینه دارد؟

هوای دلپذیر، باران‌ مداوم اما جذاب، طبیعتی چشم‌نواز و شب‌های شلوغ و زنده رشت، این شهر را در پاییز جذاب‌تر می‌کند. اگر قصد سفر دارید و دلتان برای حال‌وهوای پاییز لک زده رشت انتخاب خوبی می‌تواند باشد اما قیمت تور رشت در پاییز امسال چقدر است؟

به گزارش تجارت نیوز،

رشت مرکز استان گیلان و یکی از شهرهای جذاب و توریستی شمال کشور است. شهری با شبهای شلوغ و مردم و مسافران شب‌زنده‌دار با انواع شکم‌گردی، آب و هوای شرجی و گرم در تابستان و پرباران در زمستان، طبیعتی دل‌نواز و چشم‌نواز و همیشه سبز، است که آن را مقصدی دل‌انگیز برای گردشگران کرده‌است.

علاوه بر طبیعت سبز و زنده، اتفاقات مهم تاریخی، رشت را از منظر تاریخی ماندگار کرده است و چندین بنای تاریخی را به یادگار گذاشته است.

 خانه ابریشمی رشت،  میدان مصلی رشت،  مرکز خرید گلسار،  بقعه دانای علی،  مسجد صفی،  موزه رشت، سبزه‌میدان،  پارک ملت رشت،  تالاب عینک، آرامگاه استاد ابراهیم پورداوود تعدادی از آثار تاریخی و گردشگری رشت است.

قیمت تور رشت

سفر به رشت همراه با تور به صورت  زمینی از طریق قطار و اتوبوس و هوایی با هواپیما امکان‌پذیر است.

 قیمت تور با توجه به مدت اقامت، نوع وسیله حمل‌ونقل، زمان سفر، درجه هتل و خدمات تور متغیر است.

سفر زمینی به رشت با قطار و اتوبوس فرصتی برای دیدن مناظر و طبیعت جذاب در طول سفر را برایتان رقم می‌زند. برای اطلاع روزانه از قیمت بلیط اتوبوس تهران رشت صفحه قیمت بلیط اتوبوس تجارت نیوز را مطالعه بفرمایید.

در حال حاضر قیمت تور رشت با هواپیما با قیمت هفت میلیون تومان برای سه شب اقامت در هتل دو ستاره  به همراه وعده صبحانه شروع می‌شود و تا 11 میلیون تومان برای 3 شب اقامت در اتاق دو تخته به همراه وعده صبحانه در هتل پنج ستاره به فروش می‌رسد.

همچنین برای اطلاع از قیمت تورهای مختلف داخلی و خارجی به صفحه قیمت تور مراجعه فرمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار