خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۲۱۶۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پیش بینی چت جی پی‌ تی از آینده میم کوین په‌ په‌ چیست؟

پیش بینی چت جی پی‌ تی از آینده میم کوین په‌ په‌ چیست؟

چت جی پی تی، پیش‌بینی خود از عوامل مورد نیاز برای موفقیت میم کوین په په را اعلام کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،‌ میم کوین قورباغه په په در پانزدهم ماه می، بالاترین رکورد قیمتی خود را ثبت کرد. این میم کوین موفق شد به ارزش بازاری ۵ میلیارد دلاری دست یابد و تبدیل به سومین میم کوین بزرگ بازار از لحاظ ارزش بازاری شود. بر اساس نظر هوش مصنوعی چت جی پی تی، په په می‌تواند تبدیل به دارایی بزرگی در این بازار شود، اگر بتواند حرکت قیمتی مثبت را حفظ کند و حمایت کامیونیتی آن ادامه‌دار شود. 

پیش بینی چت جی پی تی از موفقیت په په

میم کوین په په در روز‌های اخیر، موفق شده است که دوباره علاقه‌مندان را به‌سمت خود جذب کند. با رشد قیمتی آن در هفته گذشته، په په در رتبه سوم و پیش از دوج کوین و سیبا اینو قرار گرفت. رسانه کریپتو پوتیتو، سوالاتی را درباره فاکتور‌های مورد نیاز جهت موفقیت این میم کوین، از این چت بات هوش مصنوعی پرسیده است. 

چت جی پی تی، اعلام کرد که این میم کوین نیاز دارد تا ترند رشد قیمتی بالای خود را ادامه دهد و از لحاظ حجم معاملاتی و ارزش بازاری نسبت به دیگر میم کوین‌های بازار، بهتر عمل کند. در این صورت، په په می‌تواند تبدیل به میم کوین پیش رو بازار شود. 

در کنار این عوامل، حمایت اعضای کامیونیتی این میم کوین و تبلیغات توسط اعضای تاثیرگذار بازار برای رشد آن مورد نیاز است. مطالعه‌ای که در انتهای سال گذشته میلادی انجام شده بود، نشان می‌داد که از میان میم کوین‌های بازار، شیبا اینو قوی‌ترین کامیونیتی را در میان میم کوین‌ها دارد و په په در رتبه سوم قرار گرفت. شیبا اینو همچنین در سال‌های اخیر، حمایت از طرف شخصیت مشهور دنیای تکنولوژی و ارز دیجیتال، ایلان ماسک را نیز داشته است.

موفقیت په په در یک سال 

عرضه اولیه این میم کوین در آپریل سال ۲۰۲۳ میلادی رخ داد و به‌سرعت محبوبیت زیادی را در بازار میم کوین‌ها پیدا کرد. رشد محبوبیت آن، با رالی قیمتی و حمایت از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال همراه شد. در حال حاضر، صرافی‌های بایننس، کوین‌بیس، بیت‌گت و OKX تعدادی از صرافی‌هایی هستند که امکان معامله این میم کوین را فراهم کرده‌اند. 

در زمان نگارش این گزارش، قیمت په په برابر با ۰.۰۰۰۰۰۹۴۶۶ دلار است و در شبانه روز گذشته، با ۰.۲۰ درصد کاهش قیمت مواجه شده است. ارزش بازار این میم کوین در حال حاضر، برابر با ۳.۹۸ میلیارد دلار است. در یک ماه گذشته، این میم کوین موفق به رشد قیمتی ۸۱.۸۵ درصدی شده است.

IMG_1165

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد؛ همچنین با توجه به نوسانات بالای قیمتی در این بازار لازم است قیمت‌ها در لحظه بررسی شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.