فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۰۵۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت تور قشم مهر ۱۴۰۳/ سفری جذاب اما کمی گران

قیمت تور قشم مهر 1403/ سفری جذاب اما کمی گران

قشم یکی از مقاصد محبوب گردشگری در فصل پاییز شناخته می‌شود؛ بزرگ‌ترین جزیره ایران که در تنگه هرمز قرار دارد. برای این سفر نیاز به چقدر هزینه دارید و قیمت تور قشم چقدر است؟

به گزارش تجارت نیوز،

قشم در تمام فصول سال آب‌وهوایی گرم دارد، اما در فصل پاییز و زمستان گرمای آن قابل تحمل‌تر و گاهی حتی مطبوع است. پس اگر با گرما میانه خوبی ندارید بهترین فصل سفر به قشم، پاییز و زمستان است.

قشم طبیعتی بکر دارد که از جاذبه‌های گردشگری جزیره محسوب می‌شود. دره ستارگان، تنگه چاه‌کوه، جنگل حرا، جزایر ناز، دره تندیس‌ها و نزدیکی به دو جزیره هنگام و هرمز از جاذبه‌های طبیعی جزیره است.

مرکز خرید درگهان نیز برای بازارگردان و افراد اهل خرید بسیار جذاب است. از این بازار می‌توانید انواع لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی را به صورت تکی و عمده بخرید. 

قیمت تور قشم

سفر به قشم هم از طریق هوایی وهم زمینی امکان‌پذیر است. سفر زمینی با قطار، اتوبوس و وسایل نقلیه شخصی تا بندر عباس و سپس با شناور تا جزیره انجام می‌شود.

قیمت تورها با توجه به وسیله حمل و نقل و محل اسکان متفاوت است به عنوان مثال سفر با قطار شش‌تخته به مدت دو تا چهار شب در هتل سه ستاره شروع قیمتی از حدود چهار میلیون تومان دارد و تا 9 میلیون تومان هم به فروش می‌رسد. 

اما هزینه سفر با هواپیما در هتل سه ستاره برای سه شب اقامت در اتاق دو تخته همراه با وعده صبحانه برای هر نفر شروع قیمت از شش میلیون تومان دارد و تا 17 میلیون و 200 هزار تومان برای سه شب اقامت در هتل پنج ستاره همراه با وعده صبحانه برای هر نفر به فروش می‌رسد. 

با این حساب، سفر با هواپیما برای یک خانواده چهار نفره با اقامت در هتل پنج ستاره و تنها با یک وعده غذایی 68 میلیون تومان آب می‌خورد. البته به جای هتل می‌توان در اماکن بومگردی هم اقامت داشت که آنچنان تفاوت قیمت با هتل ندارند، اما جذابیت خانه‌های سنتی با تزئینات داخلی سنتی و بومی سفر را برایتان هیجان‌انگیزتر می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.