کد مطلب: ۳۹۲۵۴۵

خودکفایی ایران در تولید موتورهای سنگین نیروگاهی و دریایی

خودکفایی ایران در تولید موتورهای سنگین نیروگاهی و دریایی

خوکفایی صنعتی و تولید کالا و تجهیزات با کیفیت و با دوام از اهداف بسیاری از تولیدکنندگان داخلی است که با توجه به تحریم‌های سیاسی و اقتصادی علیه ایران، این موضوع اهمیت بیشتری یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به همین دلیل است که در سال‌های اخیر و با وجود تشدید تحریم‌های اقتصادی، شاهد رشد و بالندگی صنایع مختلف در ایران هستیم.

یکی از این صنایع، تولید موتورهای سنگین نیروگاهی و دریایی و همچنین احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک است که فابا موتور در این زمینه گام‌های بزرگی برداشته است.

فابا موتور از دسته تولیدکنندگانی است که با تکیه بر دانش و تخصص نیروی کار حرفه‌ای، توانسته است سهم بزرگی در خودکفایی و توسعه صنعتی کشور داشته باشد و می‌توان گفت که این شرکت نمونه بارز تولیدکنندگان صنعتی است که در خراسان شمالی (بجنورد) در حوزه‌‌های زیر فعالیت می‌کند:

• تولید موتور ژنراتورهای گازسوز

• موتورهای دیزلی

• موتورهای دریایی

• رادیاتورها و سیستم‌های خنک‌کننده

• تابلوهای کنترل پنل و لوازم یدکی

• احداث و راهبری نیروگاه‌های مقیاس کوچک

این شرکت توانسته است در لیست محدود کشورهای سازنده موتورهای سنگین نیروگاهی و دریایی قرار گیرد.

در زمینه احداث و راهبری نیروگاه‌های مقیاس کوچک می‌توان گفت که این شرکت با اجرای پروژه‌های متعدد، سهم خود را در مسیر خودکفایی و توسعه کشور برداشته و با ارائه خدمات در بخش‌های مختلف مهندسی و فنی، بازرگانی و اجرا، گام‌های موثری در این حوزه برداشته است.

فابا موتور که زیرمجموعه شرکت شركت فن‌آوران بهبود انرژی البرز ( فابا انرژی ) است با وجود موانع موجود در مسیر توسعه، توانسته است به خوبی با برندهای وارداتی آلمانی، ژاپنی، آمریکایی و… رقابت کند و علاوه بر کیفیت و استحکام بالای موتورهای تولیدی، خدمات پشتیبانی مطلوبی به مشتریان ارائه می‌دهد.

می‌توان گفت که ویژگی بارز موتورهای سنگین نیروگاهی و دریایی فابا موتور، استحکام، دوام و کیفیت بالای آنها و همچنین کاهش هزینه سرویس‌های دوره‌ای به دلیل ارائه خدمات سرویس‌دهی طولانی مدت به مشتریان این موتورهاست.

اگر شما هم به حمایت از صنایع ایرانی اهمیت می‌دهید و تمایل به خرید تجهیزات صنعتی و نیروگاهی باکیفیت با خدمات پشتیبانی مطلوب دارید به فابا موتور مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.