کد مطلب: ۴۰۴۸۲۵

واکنش رامک خودرو به ادعای روزنامه کیهان

واکنش رامک خودرو به ادعای روزنامه کیهان

رامک خودرو درباره خبر سوءاستفاده میلیاردی در واردات خودروی تیوولی نوشته است: این اتهام نسبت به شرکت رامک خودرو به هیچ وجه تایید و اعلام نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته بود که روزنامه کیهان از سوءاستفاده میلیاردی در واردات خودروی تیوولی خبر داد و مدعی شده است که «رامک خودرو» با کمک سازمان استاندارد توانسته سودی معادل ۱۲۰ میلیون ریال به ازای واردات هر دستگاه تیوولی و مجموعا بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال معادل ۲۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی اسقاطی را به جیب بزند.

آن طور که بررسی‌های کیهان نشان می‌دهد مصرف سوخت ترکیبی این خودرو طبق آنچه پایگاه‌های معتبر بین‌المللی در حوزه خودرو تعیین کرده‌اند تا حدود ۷/۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده، این در حالی است که تاییدیه سازمان استاندارد مصرف ۵/۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را برای این خودرو نشان می‌دهد!

واردات خودروی «تیوولی» توسط شرکت «رامک خودرو» و تایید مصرف سوخت پایین آن توسط سازمان استاندارد از جمله پرونده‌هایی است که هم اکنون توسط قوه قضائیه در حال پیگیری است؛ نکته حائز اهمیت درباره این پرونده اهمال سازمان استاندارد در تایید میزان سوخت مصرفی این خودرو است.

حال گروه خودرویی رامک درباره خبر «سواستفاده سود مبلیاردی از خودروی تیوولی» توضیحاتی نوشته است.

« از آنجا که پرونده سوخت تییولی و روندی که سازمان استاندارد ترسیم کرده در دادگاه در دست بررسی است و‌ این اتهام نسبت به شرکت رامک خودرو به هیچ وجه تایید و اعلام نشده است.

قابل ذکر است در راستای مقوله سوخت، به هیچ عنوان منفعتی برای شرکت رامک خودرو حاصل نشده است و سازمان‌های نظارتی نیز این موضوع را تایید کرده‌اند.
بنابراین هیچ سو استفاده‌ای در این جهت از مشتریان نشده و‌ طبق اعلام سازمان استاندارد معادل اسقاط یک‌دستگاه خودرو ، از مشتریان اخذ شده است.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.