کد مطلب: ۴۱۶۹۱۹

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۹/۲۵

آخرین قیمت خودرو در بازار / پراید وانت گران شد / ارزانی ۴ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸ +جدول

آخرین قیمت خودرو در بازار / پراید وانت گران شد / ارزانی ۴ میلیون تومانی پژو 2008 +جدول

آخرین لیست قیمت از بازار حاکی از آن است که قیمت خودرو در مقایسه با روز گذشته کاهش قابل توجهی داشته و وارد سیر نزولی شده است. پژو 2008 با ریزش چهار میلیون تومانی بیشترین کاهش قیمت را نسبت به سایر خودروها تجربه کرده و پس از آن سمند سورن، ۲۰۷ اتوماتیک (با رینگ و بدون رینگ) هر کدام دو میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز دوشنبه 25 آذر ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا (تا ساعت پیش از 12 و 30 دقیقه امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

آخرین لیست قیمت از بازار حاکی از آن است که قیمت خودرو در مقایسه با روز گذشته کاهش قابل توجهی داشته و وارد سیر نزولی شده است. پژو 2008 با ریزش چهار میلیون تومانی بیشترین کاهش قیمت را نسبت به سایر خودروها تجربه کرده و پس از آن سمند سورن، ۲۰۷ اتوماتیک (با رینگ و بدون رینگ) هر کدام دو میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌اند.

از سوی دیگر تنها افزایش قیمت مربوط به خودرو های دنا پلاس تیپ ۱ و سایپا 151 یا همان پراید وانت است که هر کدام یک میلیون تومان افزایش یافته‌اند.

Screenshot 21

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار

Screenshot 22

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار

Screenshot 23

آخرین قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.