خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۳۲۰۷

گزارش تجارت‌نیوز از فروش سهام عدالت در بانک انصار:

به هر فروشنده سهام عدالت چند تومان رسید؟ / ۵ هزار نفر در انتظار واریز پول سهام

به هر فروشنده سهام عدالت چند تومان رسید؟ / ۵ هزار نفر در انتظار واریز پول سهام

مسئول پذیرش مشتریان کارگزاری بانک انصار گفت: سهام ۲۵ هزار نفر به فروش رفته و پول آن واریز شده، برای پنج هزار نفر باقی مانده به علت نقص اطلاعات پرداختی انجام نشده است.

بسیاری از مشتریان بانک انصار که از سهامداران سهام عدالت هستند و درخواست فروش سهام خود را به این بانک داده‌اند از تاخیر بیش از یک ماهه این کارگزاری در واریز پول سهام خبر می‌دهند و گله‌مند هستند.

اظهارات برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز در این خصوص را در ادامه می‌خوانید.

«چرا بانک انصار و کارگزاریش بعد ۴۶ روز هنوز یک ریال هم واریز نکردن. به خدا.من رفتم بانک شماره شبا و شماره تلفنم هیچ مشکلی ندارن»

«ما که بانک انصار فروختیم هیچ خبری نیست ۱۳دهم خرداد بوده پس کی پول میفرستید»

«چرابانک انصار پول فروش سهام عدالت روپرداخت نمیکنه الان۵۵روزه که سهاموفروختم هنوز یک ریال هم واریز نکردن چند بار رفتم بانک توضیحی نمیدن گرفتار شدیم»

«بنده تقریبا یه ماه بیشتره سهاممو فروختم تو بانک انصار فروختم ولی پول برام نریختن،به بانک هم مراجعه میکنم میگن هنوز سهام فروش نرفته»

«من سی یکم خردادماه فروختم تاحالا هیچی به حسابم نریختن بانک انصار ۲۸روز چرا واریز نمیکنی»

«من سهامم رو ۴۰ روز پیش فروختم بانک انصار هنوز یک ریال هم واریز نکردن چکارکنم»

مسئول پذیرش مشتریان کارگزاری بانک انصار در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: از ۳۰ هزار نفری که درخواست فروش سهام خود را در بانک انصار ثبت کرده‌اند، سهام ۲۵ هزار نفر به فروش رفته و پول آن واریز شده، برای پنج هزار نفر باقی مانده به علت نقص اطلاعات پرداختی انجام نشده است؛ البته ممکن است سهام برخی از سهامداران هنوز به فروش نرفته باشد.

وی عنوان کرد: قرار است شرکت سپرده‌گذاری تا پایان هفته جاری لیستی از اطلاعات پنج هزار نفر باقی مانده را به بدهد که ببینیم مشکل کجاست.

به گفته وی، برای دارندگان سهام ۵۳۰ هزار تومانی مبلغ سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای سهام یک میلیون تومانی نیز شش میلیون تومان در ازای فروش ۳۰ درصد از سهام واریز شده است.

برای اطلاع از اخبار بیشتر در این خصوص به صفحه اختصاصی سهام عدالت مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.