خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۴۴۷۱

دبیر انجمن انبوه‌سازان قم در توصیه‌ای به مردم:

هرکس پول خرید خانه در تهران ندارد، مسکن مهر بخرد

هرکس پول خرید خانه در تهران ندارد، مسکن مهر بخرد

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن قم می‌گوید: چنانچه مردم پول کافی برای خرید خانه در تهران یا کلان شهرها را ندارند، توصیه می‌کنیم مسکن مهر بخرند.

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن قم در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است قیمت خانه در تهران مجدد گران شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت خانه رابطه مستقیمی با قیمت دلار دارد، واضح است چنانچه قیمت دلار نوسان جهشی داشته باشد قیمت خانه نیز گران خواهد شد. آنچه از سیاست‌های بانک مرکزی مشخص است، نمی‌تواند قیمت دلار را ثابت نگه دارد. توصیه ما به مردم این است که چنانچه پول کافی برای خرید خانه در کلان شهرها را ندارند، با همان پول پس انداز شده مسکن مهر بخرند.

محمدعلی ربانی افزود: با توجه به اتمام مهلت بانک مرکزی به صادرکننده‌ها برای بازگشت ارزهایشان تصور ما این است مجدد تقاضا برای خرید دلار در بازار افزایش می‌یابد و قیمت دلار افزایش می‌یابد. تقاضای ما این است که مردم مسکن مهر را نادیده نگیرند، با افزایش قیمت دلار قیمت مسکن مهر نیز در شهرهای جدید گران خواهد شد. هر چند که با نوسان قیمت‌ها قیمت مسکن مهر هم افزایش یافته است.

او اضافه کرد: ارزش قیمت مسکن در شهر جدید پردیس بالا خواهد رفت. امروز بهترین فرصت است که مردم به سمت مسکن مهر بروند و در این بخش‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

ربانی در پاسخ به این پرسش که مردم چه زمانی بهتر است که خانه بخرند؟ گفت: کسانی که قصد تهاتر خانه دارند، آنها ضرر نخواهند کرد. چنانچه که این افراد خانه را گران می‌فروشند و گران هم می‌خرند. ما معتقدیم کسانی که قصد خرید خانه دارند، فایل مورد نظر خود را انتخاب و هر چه زودتر برای خرید آن اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.