خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۲۲۴۷

بورس سه‌شنبه چگونه بازگشایی می‌شود؟ / افزایش تقاضا در گروه‌های بانکی و فلزی

بورس سه‌شنبه چگونه بازگشایی می‌شود؟ / افزایش تقاضا در گروه‌های بانکی و فلزی

در مرحله پیش‌گشایش امروز بازار سهام، افزایش تقاضا در گروه‌های بانکی و فلزات اساسی موجب شده تا احتمال بازگشایی مثبت بورس افزایش یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه، همچنان تعداد نمادهایی که تشکیل صف فروش داده‌اند بیشتر از نمادهای پرمتقاضی است اما تشکیل صف خرید در برخی نمادهای شاخص‌ساز نظیر فولاد و فملی این احتمال را به وجود آورده که بازار نسبت به روزهای گذشته متعادل‌تر بازگشایی شود.

1 3 53

در فرایند ثبت سفارش، به جز نمادهای عرضه اولیه، فملی، فولاد، وغدیر و شبندر نمادهای بزرگ و شاخص‌سازی هستند که در صف خرید متقاضی میلیونی دارند. از سوی دیگر شستا و دو غول خودرویی نمادهای دارای صف‌ فروش به حساب می‌آیند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که از روز گذشته حمایت کدهای حقوقی در نمادهای بزرگ آغاز شده و در دقایق پایانی بسیاری از صف‌های فروش در این نمادها جمع‌آوری شد. ادامه این حمایت‌ها در روزهای آینده می‌تواند در نهایت به روند نزولی دو هفته اخیر بازار سهام پایان داده و شاخص کل مجددا در مدار مثبت قرار بگیرد.

پیش از آغاز معاملات امروز، نمادهای درهآور و خاور به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده و معاملات آنها امروز انجام نخواهد شد.

روز گذشته شاخص کل بورس با افتی 53 هزار واحدی به کانال یک میلیون و 600 هزار واحدی سقوط کرد تا در صورت منفی‌شدن در معاملات امروز این سطح حمایتی را نیز از دست بدهد.

آخرین اخبار و اطلاعات بازار سهام را از صفحه بورس تجارت‌نیوز پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.